و دروغی دیگر و سخن پایانی

کسانی که از اول در جریان دزدی ها نیستند اینجا ها رو بخونند
1 اینجا 
2 اینجا 
3 اینجا 
4 اینجا 

_______________________________________________________________________


پس از اینکه کامنت مریم محمدی برای استفاده از مطالب و عکس ها در سایتشان با ذکر منبع و نه در روزنامه بدون ذکر منبع  و به اسم خودش را یکی از دوستان پیدا کرد, در پست قبل کامنت و تصویرش و همچنین صفحه فریز شده اش را قرار دادم تا مشخص بشود که ادعای کذب مریم محمدی در مورد اجازه گرفتن برای انتشار عکس های من در یک روزنامه رسمی کشور به اسم خودش، واقعیت ندارد.

گرچه از ابتدا هم، این ادعا انچنان بچگانه و دور از عقل بود که حتی نیازی به ذکر تکذیب نداشت. مگر من و مریم محمدی دوست و آشنای قدیم بودیم یا فامیلیتی داشتیم که من 106 عکسم را دودستی تقدیمشان کنم تا پس از حذف لوگوی وبلاگ من در روزنامه اطلاعات به مدت بیش از یک سال انتشارشان بدهد؟ این اصلا با عقل جور در میاد؟

از طرف دیگر، در پروفایلم بطور صریح نوشته شده است که هرگونه استفاده از مطالب این وبسایت باید با ذکر منبع باشد. حالا عجیب است که مریم محمدی این چیز واضح و آشکار در صفحه اول را نادیده می گیرد و با بی شرمی، همه را به توافق دوستانه کذایی ارجاع می دهد.

ذکر این نکته هم لازم است، که ایشان در ابتدا به روزنامه اطلاعات اعلام کرده بودند این ها کارهای خودشان است.  و پس از شکایت اولیه من، ادعا کردند که منبعشان یک سایت ترکیه بود. (ایمیل دریافتی از روزنامه را لطفا بخوانید). و پس از این دو ادعای کذب، تصمیم گرفتند تا حرفشان را دوباره تغییر دهند و دروغ سوم را بگویند مبنی بر اجازه داشتن از من برای دزدی عکسهایم!!

می دانم برای خوانندگان و مردم منصف، قضیه خیلی روشنه و دیگر نیازی نیست بیشتر کشش بدهم!! اگر هنوز فکر می کنید چنین اجازه ای بوده، لطفا کنید برید از گیلدا و کافه شمشیری بپرسید ببینید اونها هم اجازه دادن عکس هاشان در روزنامه چاپ شود؟

پس از پیدا کردن کامنت مریم محمدی (که قطعا خودشان هم ازش آگاه بودند) و گذاشتن صفحه فریز شده؛  شوهر مریم محمدی در وبسایت دروغپراکنی و دزدیشان، پاسخی تاریخی دادند که واقعا اگر میخواهید بدانید من با چطور ادمهایی طرف هستم لطفا بخوانیدش:

"استفاده از مطالب ایشان با کسب اجازه بوده ولی نه آنطور که خودشان کامنت را دستکاری کرده اند، ولی جالب تر اینکه تمام کامنتهای پستهایشان قبل از جنجالهای وسیع ایشان کنترل شده بود، کامنتی که در حال حاضر در وبلاگشان لینک داده اند، تا چند روز پیش غیر فعال بوده! تا اینکه بعد از انتشار این مطلب در مامی سایت، تصمیم به بازی کردن با این کامنت به شکل دیگری گرفته اند!
خانم محمدی در هیچ وبلاگ یا سایتی خود را با نام کامل معرفی نمی کرده اند و یقیناً از نام خانوادگی یا نام کاربری استفاده میکردند و این یکی از اشتباهاتی است که این خانم در ویرایش کامنت مورد نظر ندانسته مرتکب شده اند"

گفتم پاسخ تاریخی، چون دوباره مثل همه حرفهای قبلیشان، اینجا هم همان روش "دروغ که حنـــــــاق نیست" را بکار بردند.

من انصافا به این نتیجه رسیده ام، که کل این قضیه و بی ابرویی هیچ اهمیتی برای شوهر مریم محمدی نداشت، چون اگر براشان مهم بود، سعی نمی کردند چیزهایی بگویند که ذره ای معنی و مفهوم داشته باشد و به اسانی کذب بودنش ثابت نشود؟

اینجا شوهر محمدی ادعا کرده که من کامنت را تغییر داده ام! حالا مدرکشان برای این ادعا چیست؟ یادمان نره که تاریخ کامنت محمدی و پاسخ من  January 19, 2011 است.

 ادعای دیگرش اینه که کامنت تا چند روز پیش غیر فعال بوده! دوباره برید ازش بپرسید مدرکی برای این ادعا دارید، چه خواهد گفت؟ اصلا تا به حال دیده اید حرفی با سند و مدرک هم زده باشد؟

 اشتباهی که در گفتن این دروغ آخری مرتکب شده اند اینه که ظاهرا فراموش کرده اند که میزبان رایگان وبسایت من، بلا-گر است و کاربران بلا-گر، کنترل کاملی بر سرویس ها و اجزای وبلاگشان ندارند. مثلا من کامنت های محتوی فحش رکیک را نمی توانم ادیت کنم ، چون در بلا-گر ایجاد کوچکترین تغییری در کامنت خوانندگان میسر نمی باشد (مثل حذف بخشی از کامنت).

حال شاید ایشان با خوشحالی بگند که کل آن کامنت کار من است. خب در مورد این دروغشان هم، بیایید نگاهی به صفحه پشتیبانی گوگل و بلا-گر بیندازیم ( گوگل صاحب سایت وبلاگ نویسی بلاگر یا همان بلاگ اسپات است):
فریز شده: اینجا
صفحه گوگل: اینجا

گوگل صراحتا نوشته:
  • Once a comment has been deleted, there is no way to recover it.
  • It is not possible to edit comments. If you want to edit your own comment, you can simply delete it and then re-enter it with the changes. (However, the timestamp will be modified to reflect the time of the new comment.)

 ترجمه:
- اگر کامنتی حذف بشود، هیچ راهی برای بازیافتش وجود ندارد.
- در بلا-گر تغییر کامنت ها ممکن نمی باشد. اگر شما می خواهید کامنت خودتان را ادیت کنید [تغییر دهید]، می توانید انرا حذف کنید و سپس دوباره با تغییر بنویسید. (ولی، زمان کامنت به زمان قرار دادن کامنت جدید تغییر خواهد یافت).

یعنی من نمی توانم کامنت کسی را تغییر بدهم. اگر کسی با استفاده از اکانت بلاگر کامنتی بگذاره، می توانه حذفش کنه (مطمئنا الان شوهر مریم محمدی بسیار ناراحته که کامنت مربوط قابل حذف از طرف خودشان نیست)
من می توانم هر دوی کامنت ها را حذف کنم و از اول هر چی دلم خواست بنویسم، ولی تاریخ کامنت هم عوض خواهد شد به اون لحظه ای که دارم اینکارو می کنم! نه  ژانویه 2011   !!

حالا انگیزه این زوج دروغگو از این دروغ آخر چی بود، من خودم هم مانده ام. مثلا زرنگیه گفتن دروغی که به این راحتی لو می ره؟؟

سخن پایانی با خوانندگان عزیز و مهربان:
پس از این همه لو رفتن دروغ ها و دزدی های مریم محمدی و شوهرش، خیلی ها از من می پرسید که چکاری از دستشان برمی آید؟

اول از همه که از همه خواهش می کنم، اطلاع رسانی کنید. یادمان باشه که فقط عکس های من نبود. ایشان   همه کارهاش دزدی بوده واز چند وبسایت فارسی زبان دیگر هم  دزدی کرده است.

دوم: همانطور که می دانید، این زوج سارق، صاحب و مدیر مامی سایت هستند.  شکی نیست که اکثریت مطلق کاربران اون وبسایت انسان های بسیار شریفی هستند و از این دزدی و دروغ پردازی نفرت انگیز محمدی ها منزجر شده اند.
شاید این را هم بدانید که این زوج خلافکار از طریق تبلیغات در این وبسایت، درامد کلانی کسب می کنند. از طریق بازدید ها و کلیک های مردمی که نمی دانند ناخواسته دارند به عده ای دزد کمک می کنند.
ایشان بحث و جدل را به مامی سایت کشاند تا بازدید کننده خود را بالا ببرد. دیدید که هیچ اهمیتی هم به بی ابرویی و گفتن دروغ های پوچ و بچگانه و تغییر ایمیل های من و خانمش نمی ده و احتمالا از جنجال و ازدیاد ویزیتور خوشحال هم هست.

شما اگر دوست داشته باشید، می توانید مثلا کمتر به وبسایت این انسان دزد و خلافکار سر بزنید و بهشان هم بگید که دلیل تصمیمتان، این رسوایی و دروغ ها و دزدیهای صاحب وبسایت است. وبسایت های مشابه زیادی وجود دارند که میتونید اونجا برید مثل  "روزمنو" که خودتان حتما خیلی از من بیشتر بهش آشنایی دارید. با مدیران بسیار با فرهنگ و با شعور.


از دوستانی که هنوز عضو این سایت کذایی هستن و میخواهند به من کمک کنند  خــــــــــواهش میکنم تا میتوانند داخل سایت مامی سایت به بقیه کاربران اطلاع رسانی کنند که اعضای اون سایت هم بدانند که مدیران سایت چه ادمهای دزد و دروغگویی هستند. و چقدر براشون خوردن حق دیگران راحت هست .

پـــــــــــــی نوشت :

بعد از 2 مـــــــــــــــــــــــــاه پیگیریها و تماسهای  مکرر تلفنی من با  روزنامه اطلاعات بعد از اخرین تماس تلفنی من  در 1 اکتبر 2012 با اقای علیرضا خانی سردبیرروزنامه اطلاعات موضوع خاتمه پیدا کرد.

ایشون در جواب خواسته من که گفته بودم اسم من و مریم محمدی در نسخه اینترنتی روزنامه انلاین عوض بشه چون همه 106 عکس و 51 مطلب من  بدون اجازه  به صورت دزدی بوده و واتر مارک روی عکسهام هم پاک شده  فرمودند : شما چرا اینقدر حساس هستید مگر چه شده  درهمه  دنیا روزنامه ها کارهاشون کپی هست ( دزدی) فکر کنم منظور اقای خانی  از همه دنیا ,دنیای خودشون (ایران ) بود و بعد فرمودنده شما زیاد حساس نباش خورشت کرفس که اینهمه حساسیت ندارد !!!!!!! مگر شما غذاها رو اختراع و به ثبت رساندید ؟؟؟؟
عکس ها هم که هیچ , کلا پشیزی ارزش نداشت !

و با افتخــــــار  فرمودند ما اینجا کتابهای نویسنده های بزرگ امریکایی رو چاپ میکنیم بدون اطلاع نویسنده و  اتفاقی هم نمیوفته !!!!!!!!

کم مونده بود بگه ما هر ساله میلیارها میلیارد پول اختلاس میکنیم این همه هم کشش نمیدیم که شما کـــــــــــــــــش میدهید.

و فرمودند مطالب وبسایت  روزنامه اطلاعات انلاین پی دی اف هستند و اصلا نمیشه اسم رو تعویض کرد ما حتی اگر دچار بزرگترین اشتباهات هم بشیم نمیتونیم اون رو تصحیح کنیم !! لطفا برید سری به روزنامه اطلاعات انلاین بزنید ببینید نسخه هاا پی دی اف هستن ؟؟؟ ظاهرا اقای خانی از مسائل فنی اطلاع ندارن و نمیدونن که اینطور نیست!!!!!!!!

نتیجه اینکه ای ملت برید بمیرید با این کشوری که دارید!



برای کسانی که از دزدی های این دو زن و شوهر و روزنامه اطلاعات  اطلاعی ندارن میتونن این پست رو بخونین 

پـــــــــــــــــــــــــــــایان !

۷۸ نظر:

  1. جای تاسف داره. این بی سر و سامونی مملکت هم برای آدمهای قد کوتاه و قلیل اندیش شده آب گل آلودی که به دنبال ماهی خودشون رو به لجن میکشن!!!

    پاسخحذف
  2. لیلا جان
    من همیشه دستورهای غذایی شما رو دنبال می کنم و همیشه قلبا سپاسگذار هستم هرچند کامنت زیاد نمیذارم آخه خجالت می کشم که هی بگم ممنون و تکراری باشم! میدونم چه حالی دارید و برام واقعا عجیبه که این آدم ها تا چه اندازه حقیر هستن که حتی ذره ای برای زحمت یک نفر دیگه ارزش قائل نیستن و همه جوره هم خودشون رو توجیه می کنن. باور کنین که خونم به جوش میاد از اینهمه وقاحت و بیشرمی. من توی فیس بوک این مطلب رو شیر کردم ولی کاش از دست ما کار بیشتری برمیامد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی از لطف و محبتت شیما جان
      سپاسگذارم برای شر عزیزم

      حذف
  3. الهی من قربونت برم عزیدلم..هرکی اینجا میاد تو این سالها تو رو و کارهات رو شناخته..تو احتیاجی به اثبات کردن نداری ولی خوب کردی که رسواشون کردی ... اونها هم برن با این پولهای دزدی و بی آبروییشون زندگی شیرین و کثیفشون رو بگدرونن و بدونن که یه جایی و یه روزی چنان آبرویی ازشون میره که شااااااااااااید بعد بفهمن چوب چی رو دارن می خورن....چون این بی آبرویی ها انگار براشون رقمی حساب نمیشه
    من از اول هم مامی سایت نمی رفتم و خوشم نمیومد...دلت میاد "روزمنو" ... هم مجیطش و هم مدیراش و هم کاربراش فهمیده ن..این سایت وقتی مدیرش اینه وااااااااای به حال کاربرای بی نوا که بهشون اعتماد م یکنن و کاراشون رو اونجا میذارن
    دلت رو دریا کن لیلای من و دیگه بهشون فکر نکن...کاری که بااااااااید می کردی رو کردی قربونت برم....مواظب خودت و دل مهربونت و روح قشنگت باش که این آدما ارزش پشیزی رو ندارن که بخوای به خاطرشون این باارزشهات رو داغون کنی
    دوست داریم مهربون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خدا نکنه عزیزمی هانیه جون

      مرسی که هستی دوستم ,ممنون که تو و چندتا از دوستای دیگه هستید
      مرسی که این مدت کنارم بودید
      قدرتون رو میدونم و دوستون دارم

      نرگس جون هم که نگو خانوومه واقعا, مرسی برای یاد اوری عزیزم


      همیشه شاد باشی و سلامت

      حذف
    2. وقتی داشتم کامنت این دوست رو میخوندم وقتی رسید به اونجایی که نوشتن: مواظب خودت و دل مهربونت و روح قشنگت باش که این آدما ارزش پشیزی رو ندارن که بخوای به خاطرشون این باارزشهات رو داغون کنی خیلی احساس مشترکی با این جمله داشتم. بعد دیدم توی جوابت شرمنده کردی.
      خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل تو اینجا پیدا کردم. که مثال زدنی هستی.
      :*
      من و بقیه منتظر بازگشت هر جه زودتر لیلای سرآشپز با دستی پر از غذاهای خوشمزه(مثل همیشه) به آشپزخونه کوچک "ما" هستیم و برات آرزوی موفقیت میکنیم.

      حذف
    3. ممنونم که هستید <3

      همیشه باشید دوستتون دارم

      حذف
  4. لیلای نازنینم ، بیشتر از این وقت و روحیه ات رو برای این آدمهای بی فرهنگ نذار قربونت برم ، ما در کنارت هستیم و همیشه پشتیبانیت میکنیم ، در مورد مامی سایت هم منم هیچوقت نرفتم و دیگه هم نمیرم ، دنیا اونطوریا هم نیست ، بالاخره تقاص پس میدن گلم .........

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی که هستی رزی عزیزم
      ممنونم برای بودنتان

      حذف
  5. azizam manam be nobe khodam in matlabo share kardam va be dostamam sepordam ..in zano shohar ham hesabi roosva shodan har chan ina porootar az in harfan(khakkk too sareshonn))..dige khodeto naraht nakon ...movafagh bashiii

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سیما جان خیلی ممنونم برای همراهیت و همکاریت دوست عزیزم

      حذف
  6. وقتی دیوار حاشا بلند باشه نتیجه میشه همه ی این اتفاقاتی که به تکرار تو کشورمون می بینیم و دیگه یه جورایی بهش عادت کردیم. ای کاش گیلدا جان اقای شمشیری و تمام کسایی که از وبلاگ هاشون دزدی شده دست به دستت می دادن, قطعاً شکایت چند نفر بهتر از یه نفر به نتیجه می رسه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه گیلدا جون نیستش وگرنه میدونستم چیکارها بکنم با این دوتا شارلاتان

      حذف
  7. سلام لیلا خانم . من تمام این مدت مطالب مربوط به این دزدی رو دنبال می کردم . خدا رو شکر اصلا نمی دونستم سایتی هم به اسم "مامی سایت" هست وقتی حرفاتونو خوندم رفتم ببینم اونجا چه خبره و اونا چه حرفی واسه ی گفتن دارن؟صفحه که باز شد دیدم از چپ و راستش تبلیغ می باره بالاخره رسیدم به اون مطلب "سر سخت مثل آب" اونقدر مطلب ساده لوحانه و خالی از هر گونه منطق بود که من هیچی اگه یه بچه ی 5 ساله هم می خوند می فهمید حق با کیه ... خصوصا بخش کامنت ها و جواباشون به اونا ... هر کسی باهاشون همراه بود که هیچ هر کسی هم نبود با یه لحن بدی جوابشو می پیچوندن .من اگه جاشون بودم با این فضاحتی که به بار اومده می خواستم زمین دهن باز کنه و برم داخلش اما برای "آدم بی آبرو" و "بی وجدان" هیچ فرقی نداره این حرفا زده بشه یا نه ... فقط یه چیزی رو به عینه دیدم اگه پول حروم خوردی و شد گوشت به تن خودت و بچه ات یه روزی خیلی بد تاوانشو پس میدی ... این کارشون دزدی بوده ... با این کار هم از شما دزدیدن هم از اون کسانی که می خواستن حقیقتو بفهمن دزدی کردن"با مخفی کاری" هم مال غصبی جمع کردن . دنیا بازی های زیادی داره و یه روزی یه جایی نتیجه میگیرن .حالا تا اونجا که میخوان حاشا کنن و دروغ بگن . لیلا خانم من اطلاع رسانی کردم لطفا خودتونم برای اینکه اینجور شارلاتانای بی شعور و بی شخصیت دستشون باز نباشه عکسارو کاری کنین که کسی نتونه بدزده یا اگه دزدید نتونه استفاده کنه. مثل وبلاگ صفا "خوراکی ها" هم کاملا برای این نفهم ها توضیح بدین(به زبانی که برای اینا ساده و قابل فهم باشه چون ظاهرا با درک و هضم یه سری مطالب مشکل دارن) که هر گونه کپی برادری از مطالب و عکس ها ممنوعه . امیدوارم هر چه سریعتر این سایت به روال قبل خودش برگرده و پر بشه از مطالب و عکس های بی نظیرتون. بی صبرانه منتظرم . :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام مریم جان خیلی سپاسگذارم هم برای اطلاع رسانی و هم برای دلگرمیهاتون

      سعی میکنم از این به بعد یک فکر اساسی بکنم برای وبلاگم

      ممنون از لطف و محبتتون


      همیشه شاد و موفق باشید

      حذف
  8. لیلا جان ما از اول به حقانیت ادعای تو ایمان داشتیم بنابراین برای ما نیازی به اثبات نداشتی و نداری. امیدوارم بدونی که همراهان تو توی این آشپزخونه، همیشگی هستند و قدر زحماتت رو میدونن. من با اینکه ندیدمت ولی خیلی دوستت دارم و برات بهترینها رو آرزو میکنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون برای این همه لطف و محبتت مهسا جان
      خوشحالم برای داشتن خوانندگانی چون شما
      منم ندید دوستتون خانم


      همیشه شاد و موفق باشید

      حذف
  9. لیلا جون عشق تو به آشپزی و دستورات خوبی که برامون میذاری که هممون بارها و بارها امتحانش کردیم و سایتت را به عنوان یکی از برترین سایتهای غذاهایی گیاهی به دوستامون معرفی کردیم و خودمون هم مشتری پر وپا قرصش هستیم برای ما سایتی است که کاملا بهش اطمینان داریم . هممون یادمونه چطوری با هم آشنا شدیم . یادمونه از همون اول با دقت دستور میذاشتی . عکاسیات به مرور زمان بهتر و بهتر شدن . خود ماها خیلی نکته ها تو عکاسی ازت یاد گرفتیم و افتخار کردیم به وجودت . اگه کسی خودشو کم ندونه و به قابلیتهای خودش اطمینان داشته باشه به تو حسودی نمیکنه بلکه ازت یاد میگیره. امیدوارم خداوند اون کسانی که این بازی ناجوانمردانه را با تو کردن به راه راست هدایت کنه. تو هم مراقب خودت باش عزیزم ما دلمون خیلی به تو خوشه و دوست داریم خنده روی لبای قشنگت باشه . اون سایت مامی سایت نظرات منو تائید نمیکنه . براشون چند بار نظر گذاشتم. اینم یک مرحله بود که تو پشت سر گذاشتی و خوشحالم که با سربلندی ازش بیرون اومدی .آدمایی که باهاشون طرف شدی مطمئنم که رنج بسیار زیادی را دارن تحمل میکنن. ای کاش درس عبرت بگیرن . ماها آدمیم دشمن خونی هم که نیستیم که

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الی جون برای داشتنت خیلی خوشحالم
      گاهی یک دوست مجازی خیلی خیلی بیشتر از یک دوستنما در دنیای واقعی برای ادم ازرشمنده
      قدرت رو میدونم

      حذف
  10. دوست عزیز و هنرمند، منم این مدت با خوندن کار وقیحانه این آدم و همسرش، خیلی حرص خوردم و داغ کردم.

    در هرحال، باشد که همه مون درس بگیریم!ء
    روی حرفم با کسانیه که به نوع دیگه خودشونم فقط به خاطر ازدیاد تعداد کاربراشون، یه جور حرمت شکنی راه انداختن و من یکی در جریان تموم اون وقایع بودم.ء

    به همون شیوه که یکی از دوستان این بالا گفته بودن که: "هر کسی باهاشون همراه بود که هیچ، هر کسی هم نبود ..."ء

    امیدوارم همه حواسمون باشه که همینکه به چشم یه تعدادی (ولو زیاد) خوب میایم، موید این نیست که توی رفتارمون هیچ اشتباهی نکردیم


    ء(نمیدونم که این امکان هست که زیر کامنت خودشون جواب بذارم یا نه، ولی اگر هم بود، اینکار رو نمیکردم، چون نه قصد دارم اسمی ببرم، و نه اهمیتی داره. فقط همونطور که گفتم، باشد که حواسمون جمع باشه!!!)ء

    پاسخحذف
  11. من که از اول گفتم حالا بازم میگم اینها بلاخره میترکند چون به قانون این وبلاگ احترام نذاشتند پس همانا خواهند ترکید
    هاهاها عزیزم شوخی میکنم یکمی حال و هوات عوض بشه اما ای کاش میشد از اینها شکایت کنی ولی خوب تو ایران درگیر این بک شبکش شکایت دادگاه که بشی کلی وقت از آدم هدر میشه بعد هم چیزی دست آدم را نمیگیره چون همه چیز پارتی بازیه
    اما مطمئن باش آبروشون رفت البته اینها اگه آبرو داشتن این کارها را نمیکردند تو هم بیشتر از این وقت خودت را برای اینها هدر نده و به زندگی خودت برس اونها هم برند تو همون احمقی خودشون دست و پا بزنند
    مواظب خودت باش شاد باشی و موفق

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای خواهر جان دلت خوشه ابرو کجا بود که بره؟


      ممنونم فرزانه جان

      حذف
  12. خدا رو شکر که این قائله ختم شد دلمون گرفته بود ازین وضع بیشتر از همه ازین که مثل سابق شاد و پرانرژی و پر از ایدهای نو در کنارمون نبودی.
    لیلا خانم گل، بدون که جمعی از شادیهات شاد و از غصه هات مکدر میشن. دوباره برگرد پیشمون . من که هر وقت دلتنگ میشم میام به دیدن هنر های زیبات و کلی روحم تازه میشه. خیلی چیزا یار گرفتم ازت، یاد گرفتم غربت رو قشنگتر هم میشه سر کرد :)
    راستی تبریک بابت کپی رایت. بسیار کار بجا و لازمی بود.

    شاد باشی و تر و تازه***

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از لطف و محبتت و ممنون برای دلگرمیت زهرای مهربونم

      حذف
  13. میدونی عزیزم اینا چون به مفت خوری عادت دارن، هیچ وقت از فکرو مغز خودشون استفاده نکردن، مغزشون اندازه یه نخود مونده. برا همین دروغایی که میگن انقد مسخره ست که زود دستشون رو میشه. این مغزنخودی ها عقل درست و حسابی ندارن که حداقل فکر کنن که چطور این گندی که بالا آوردن یه چوری آبرومندانه ماستمالی کنن.
    برا همین مثل چی موندن تو گل بی آبروها.
    همینکه از حق خودت دفاع کردی و دستشونو رو کردی بزرگترین و بهترین کاری بود که میشد کرد .الان شدن گاو پیشونی سفید ..هههه..
    هر کسی هم یه ذزه منطق داشته باشه میفهمه حق با کیه. من که نمیخوام عضو سایتی باشم که صاحبش انقد بی آبرو و و نادون باشه و بدتر اینکه مدیراش هم جانبداری کنن. این میشه بی احترامی به همه کاربرای سایت که انگار همه رو یه عده....فرض کردن که هیچی نمیفهمن. با دروغایی که تحویل کاربرها میدن در واقع از عطوفت و دلسوزی اونها سو استفاده میکنن به نفع خودشون.
    اگه مدیران سایت به جای حمایت از این کار زشت، بازخواستش میکردن اول از همه به خودشون احترام میزاشتن بعد به کاربرای سایت.
    وقتی یه عضوی از مجموعه در حق کسی خطا میکنه بفیه باید از اون شخص دلجویی کنن نه که به شخص خاطی بها بدن. این کمترین کاریه که از دستشون برمیاد. اگه نکردن پس خودشونم این خطا رو قبول دارن و هر وقت که موقعیتش پیش بیاد انجامش میدن.
    فکر میکردم حداقل خانم نجما "مدیر ارشد مامی سایت" کمی منصفانه قضاوت کنه. اشکالی نداره عزیزم چیزی از شایستگیهات که کم نشده.. درسته اذیت شدی ولی همه میدونن بار کج هیچ وفت به منزل نمیره. دل شکستن که هنر نیست (خطاب به اون دسته مدیران بی وجدان مامی سایت که به کاربرانش دروع تحویل میدن و همه چی رو به گردن میگیرن)

    سمیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سمیه جان بالاخره وقتی مدیرهای اصلی سایت دزدانی چون محمدی و استیری هستن خوب نمیان که در انتخاب مدیران دیگه ادم درست حسابی رو انتخاب کنن باید یکی باشه که شبیه به خودشون باشه دیگه
      !!

      اگر هم به اشتباه کسی رو انتخاب کرده باشن مطمئنن اون شخص اونجا نمی مونه باهاشون همکاری کنه حالا چه برسه به دفاع و پشتیبانی از این دو فرد دزد و دروغ گو

      همیشه یک چیزهای مشترکی هست بین ادمها که باعث میشه اونها دور هم جمع بشن و بتونن با هم باشن!

      اینو یادت نره

      خانم نجما هم حتما مشترکاتی با اینها داره که تا به امروز تونسته در کنار این دو فرد باشه

      حذف
  14. وقتی موضوع تغییر و دستکاری در کامنت ها شروع شد با خودم میگفتم اگه بلاگ اسپات هم مثل پرشین بلاگ جوری بود که مدیر وبلاگ نمیتونست کامنت دیگران رو تغییر بده خوب بود ، ولی الان میبینم که بلاگ اسپات سختگیرتر از این حرفهاست و نه تنها نمیگذاره که مدیر وبلاگ تغییری در کامنت دیگران بده که حتی نمیزاره ویرایشی در پاسخ کامنتی که توسط خود مدیر هست ایجاد شه و باید حذف و دوباره نویسی به تاریخ روز بشه ، قربون دستت بلاگ اسپات واقعا" :)

    بعد از خوندن این پست باز هم بر اساس کنجکاوی خودم هرچند که نباید میرفتم ولی یک سری به مامی سایت زدم تا ببینم حرفی مونده ! و در کمال تعجب با آخرین کامنت توسط مدیر سایت زیر پستشون مواجه شدم با این مضمون :

    #49 مدیر سایت 05 مرداد 1391 ساعت 14:32
    دوستان و عزیزان
    کامنت این مطلب از سه روز گذشته بسته شده و هیچ نظری تایید نشده و نخواهد شد!

    از تمام عزیزانی که در اظهار نظر، حرمت کلام را پاس داشته اند ،صمیمانه سپاسگزاریم!
    نقل قول

    یک روز بعد از به ثبت رسیدن این پست ! آخه چرا واقعا" !؟

    و در آخر امیدوارم اگر پیگیری میکنید به نتیجه مطلوب برسید. :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اونها اگر کمی ذره ای اندازه نخودی عقل داشتن دروغی نمیگفتن که مثل اب خوردن رو بشه

      چون خودشون به راحتی کامنتها رو دستکاری میکنن و کلا به دست کج بودن عادت دارن فکر کردن بقیه هم مثل خودشون هستن


      حالا ندیدید که چه ذکر مصیبتی نوشتن و توش اسمان و ریسمان رو بهم بافتن و زدن اونجا یکی از ماجرا خبر نداشته باشه برای این همه مظلومیتشون خون گریه میکنه

      حذف
  15. Leyla jan man emrooz in emailo beheshon dadam midoonam hatta chap nemikonan vali hadeaghal delam khast ke benvisam makhsoosan paye on matlabeshoon ke chenan ba aho faghan neveshtam ke har ki nadoone mige ajan ensanhaye sharifi


    .با خوندن این متن موزون و ادبی شما کمی به فکر فرو رفتم اینکه چه لوزمی به این همه مظلوم نمایست اگر حق با شماست . دوست محترم من از طرفداران این سایت بودم و همینطور وبلگ مورد نظر و هیچ وابستگی خاصی هم با کسی ندارم ولی با کمی دقت میشه به راحتی حق رو به حق دار داد متاسفم که تا چندی پیش از خوا نندگان و بینندگان سایت شما بودم فراموش نکنید که دزدی به صورت محرز از سمت شما اتفاق افتاده وبا مظلوم نمایی کاری از پیش نمیبرد .البته سوء استفاده از مردم ساده و مهربان ما به صورت کوتاه مدت عملیست . اگر نه مجبور نبودید برای ثبات خودتان به خواناندگتتان اینقدر مظلومانه ذکر مصیبت کنید. اگر هدف شما از این سایت مالیست بدانید که صاحب وبلوگه مورد نظر خانومیست که تمام تجربیات آشپزی خود را بدون چشمادشت مالی دار اختیار بقیه میگذاره. این خود دلیلی بر بی ادعا بودن ایشان است. متاسفانه تا چندی پیش همین نظر رو در مورد شما هم داشتم. اما انگیزه های مال اندوزی بسیار وسوسه انگیز است. امیدوارم شجاعت اعتراف به گناه رو خداوند به همه ما عطا کند.
    طرفدارسابق سایت شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنونم از وقتی که گذاشتی پروشات جون

      متاسفم براشون!

      حذف
  16. vaghean motasefam :(

    man ye sitio mishnasam ke khili az khanandehash , az khanandehaye mami site hastan hatman be oona ham migam tanha karie ke az daste ma bar miad
    yani vaghean babate dozdie matalebet behet khesarat nemidan?

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خسارت ؟
      کلا منکر این قضیه شدن که هیچ ... کلی هم تهمت و دروغ بهم بستن

      حذف
  17. سلام لیلا خانوم.من چند روز پیش هم براتون پیغام گذاشتم که ظاهرا به دستتون نرسیده.واقعا متاسف شدم واقعا از فهمیدن این موضوع.باعث خجالته.آدم تو روز روشن به این وضوح و با این همه جسارت دزدی بکنه(اسم بهتری براش پیدا نمیکنم متاسفانه) و بعد به جای یه عذرخواهی خصوصی و عمومی توی سایت خودش و وب شما این همه پررویی و بی ادبی کنه و متن بلنداشک بالا بنویسه و ذکر مصیبتی راه بندازه که آدم واقعا انگشت به دهن میمونه.هر چند با شناختی که من از مدیرای اون سایت دارم(هر کس شک داره که من واقعا عضو اون سایت بودم و هیچ شناختی از لیلا خانوم ندارم بگه تا خاطرات و حرفهایی بنویسم که بفهمه من واقعا کی هستم) اون متن کار خودشون نیست و دادن یکی براشون نوشته.فقط موندم چی به نویسنده گفتن که طرف اون همه!!!!پیاز داغش رو زیاد کرده و اشک همه رو در آورده!
    فهمیدن اینکه اشتباه از طرف کی بوده کار خیلی ساده ایه.هر چند بنای اون سایت با دزدی شروع شد.اول از نی نی سایت و کاربراش.بعد دزدیدن کارهای دو تا ادم ساده که عکسهاشون رو میاوردن توی سایت اینها.راست میگن هدف اولشون دور هم بودن عده ای دوست بود.حق با اونهاست.ولی کم کم هدفشون تغییر کرد و الان که به پول خوبی دارن میرسن هدفشون فقط و فقط مادیه.اینو به وضوح میشه از تغییر سیاستهای سایتشون فهمید.هر کاری میکنن فقط برای جذب مخاطب و کلیک بیشتر تا از تبلیغات بیشتر در بیارن.تا جایی که مباحثشون بیشتر شده مسائل بی ارزش روزمره و خاله خانباجی بازی و ..تا سر یه ملت ساده اندیش رو گرم کنن و از کلیکهاشون هم استفاده کنن!
    تنها چیزی که دیگه مهم نیست انسانیت و مسائل انسانیه و اموزش و..!

    من از اولین روز دقیقا اولین روز اون سایت باهاشون بودم نزدیک به یه سال.بعد فعالیتم هی کم و کمتر شد تا اینکه دو سه ماهیه دیگه کلا عطاشون رو به لقاشون بخشیدم.از بس که بی ادبی و حرفهای ناجور دیدم و شندیم تو این سایت.به بهونه اموزش اشپزی به یه عده خانوم دارن وقت و انرژِی با ارزش ملت رو صرف حرفهای بیهوده میکنن تا به اهدافشون برسن.البته که کاربران هیچ گناهی ندارن.انسانهایی ساده که مثل من و خیلیهای دیگه به امید اینکه چیزی یاد بگیرن وارد این سایت میشن و بعد میافتن تو منجلاب چرندیات اون سایت و مدیرانش.کل حرفشونم اینه که مامی سایت مال ماست!حق ماست و کاربرا موظفن هر چی ما میگیم بگن چشم.خدا نکنه یکی یه ذره اعتراض کنه.یه ذره ایراد بگیره و حرفی بزنه.دو دقیقه ای نجما خانوم با اون نثر به فکر خودش زیباش(که بیشتر مسخره است) میریزه سرش و حسابی طرف رو شرمنده میکنه.بعد هم در حرکتی خودجوش باقی مدیران(تو حریم خصوصیشون زودی هماهنگ میکنن و طرف رو از زندگی سیر میکنن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوستم
      همونطور که گفتم اینها براشون هیچ چیز مهم نیست حتی ابروی نداشتشون
      اونها فقط و فقط به فکر پولی هستن که از اون سایت در میارن حالا به هر طریقی یا به هر قیمتی


      اونها روزنانه نزدیک به یک میلیون تومان درامد دارن از اون سایت
      چیزهای دیگه براشون مهم نیست

      حذف
  18. اینها رو کسی داره مینویسه که تا همین کی دو ماه پیش جزو اعضای فعال اونجا بوده و همه مدل دیده هنرنماییهاشون رو.
    تا یکی دو تا عکس خوب میذاره کلی به به و چه چه و میریزن سرش و استفاده میکنن ازش.خدا نکنه یه روز یه ایرادی بگیره.کاری میکنن دمشو بذاره رو کولش و زودی فرار کنه.بعد هم دو تا از همین متنها و مصیبت نامه ها مینویسن و سرو ته قضیه رو هم میارن.

    در مورد دزدی هم بگم که اینها بنای کارشون رو دزدی بوده.شما کل سایت رو بگرد اگر دو تا عکس یا دستور مفید از خود خانوم نجما طارمی یا مریم محمدی پیدا کردین نشون همه بدین.کلا بازی با دستورات این و اون و یه ذره کم و زیاد کردن مواد و پیچوندن مردمه.میگین نه برین ببینین.چهار تا هنرمند میان تو سایت و بعد یه مدت هم اکثرشون میرن برای همیشه انقدر خرابکاریها رو میبینن و ناراحت میشن.وگرنه خودشون شخصا هیچ هنری ندارن و همه کارهاشون دزدی از سایتهای خارجیه.کاربرام میان بندگان خدا مینویسن:وای فلانی چقدر شما هنرمندی.نمیان یه بار بنویسن این رو از فلان سایت برداشتم.مال من نیست.اسم سایت رو نمیگن میترسن مردم خودشون برن اونجا و نیازی به اینها نداشته باشن.اگه اعتراضم بکنین میگن از سایت خارجی برداشتیم.ولی راحت به خودشون اجازه میدن بیان از ویلاگ شما و دیگرون عکس بردارن اونهم 106 تا!!و بعد با وقاحت بنویسن همش چند تا دونه عکس بوده و همش کار خودمونه.106 تا عکس شده چند تا!!!واقعا ادم شاخ در میاره از این همه بی وجدانی.

    اما دوست من.شما پیگیر جریان باش از طریق مراجع قضایی ولی اینو بدون که حتی اگر نتونی از راه دور هم حرف حقت رو به کرسی بنشونی.خدای عادل و حاکمی بالای سرمون هست که چوب اینکارشون رو به وقتش بهشون میزنه.حالا چه جوری و کجا نمیدونم.ولی بالاخهر باعث این مدیونی به شما بدهکارن و جواب میگیرن بالاخره.شک نکنین شما.
    و اونهایی که فقط به خاطر شیرین بازی و خودشون رو به مدیرای سایت چسبوندن(لابد فکر میکنن اتفاق بزرگیه براشون) میان و بر خلاف حق و حقیقت حرف میزنن هم مطمئن باشن با اینکار توی دزدی و گناه اونها شریکن.چطور ادم میتونه ببینه این دزدی اشکار رو و بعد به جای اینکه به مدیر سایتش بگه:دوست من!با عذرخواهی و جبران خسارت قضیه رو تموم کن.چون اشتباه از شما بوده.نه اینکه بیاد و پاچه خواری کنه!

    شما با وبلاگتون سخاوت خودتون رو به همه ثابت کردین.نفع مالی نداشتین و فقط برای خلق خدا خدمت کردین.و نیازی به این بازی نداشتین.و همه به راحتی میتونن بفهمن بی ادبی اون خانوم و شوهرش و میدرای سایتش باعث شد شما هم مجبور بشین کمی محکمتر باهاشون حرف بزنین.
    بسپاریشون به خدا توی این ماه مبارک و مطمئن باشین خدا جواب این همه زرنگی و مال دوستی و شهرت طلبی و دنیا طلبیشون رو میده.اگه قراره مردم فرق بین هنرمند و دزد و زرنگ رو بفهمن فهمیدن.از اینجا به بعدم وجدا بیدار هر شخصه که بهش میگه تو این دزدی و گناه با رفتن به اون سایت شریک بشه یا نه.شما اطلاع رسانی بکن.بقیه اش رو بسپار به خدا.
    نمیخواستم حرفی بزنم.به شدت گرفتاری کاری دارم این روزها ولی واقعا نتونستم در برابر این همه بی ادبی و پررویی و وقاحت نجما طارمی و مریم محمدی و شوهرش ساکت بشینم و ببینم چطور با زرنگیشون دارن ملتی رو گول میزنن و مظلوم نمایی میکنن و هی میکوبن تو سر ملت که ما این سایت رو برای شما راه انداختیم.ما شما رو دوست داریم.ما خوبیم.ما به به و چه چه هستیم!
    خدا ببخشتتون.واقعا برین توی این ماه از خدا طلب امرزش کنین برای همه گناهانتون.
    والسلام.
    به امید دنیایی بدون ریا و تزویرو دروغ و زرنگی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفم ! ادم چی بگه؟

      من هم دنبال کارهای قانونی هستم امیدوارم بتونم درس خوبی بهشون بدم

      حذف
  19. لیلا جونم باورت میشه بعد این چند وقت اومدم به وبلاگت سر زدم از همونوقت سرم درد میکنه.وقاحت تا چه حد آخه.من عضو سایتشون بودم متاسفانه و گاهی از دستوراتشون استفاده میکردم برای مهمونی هام اما چون همسری گیاهخواره وبلاگ تو واقعا نقطه نجات زندگی من بود.الانم بغض دارم دیگه هر کاری میکنم راضی نمیشم سر به سایتشون بزنم و دوست دارم عضویتم رو کنسل کنم ولی این امکان تو سایت ایجاد نشده.اینم یه کلاهبرداری دیگه که کسی نتونه عضویتش رو لغو کنه و تعداد اعضا بالا بمونه.باورم نمیشه اینقدر وقیحانه به یکی حمله کنن اونم بی گناه .این مثل اینکه یکی بیاد خونه تو دزدی توی روز روشن بعد اعتراض کنی هنوز یه چیزی هم طلبکار باشه.لیلا جونم میدونی چی شد که به شارلاتان بازی این زنیکه با شوهرش پی بردم وقتی که رفتم تو سایت اون دزدا و دیدم یکی از مدیراشون یه متنی به عنوان ختم ماجرا نوشته . من این خانوم رو دورادور میشناسم قبلا من که فرانسه ساکن بودم اونم فرانسه تو پاریس زندگی میکرد خیلی خانم خوب و با شخصیتی بود و در زمینه های هنری فرهنگی فعالیت میکرد .علوم سیاسی خونده بود فکر کنم بعدم حقوق میخوند تو فرانسه اگر اشتباه نکنم الان یا دکتراشو گرفته یا دانشجو باید باشه.بعد رفت آمریکا یه مدتی هم سفیر صلح یو – ان بود که میرفتن این کشورهای جنگ زده و گرسنه به عنوان نماینده سازمان ملل. از نظر مالی هم وضعش عالی بود که اصلا نیاز با همکاری با این بدبختا نداشت.الانم باورم نمیشه ازشون حمایت کرده باشه.بدون حتما سر اونو هم کلاه گذاشتن و از اعتمادش سو استفاده کردن .وقتی نوشتشو خوندم با خودم فکر کردم اینا چه ننه من غریبم بازی پیش این درآوردن که حاضر شده ازشون دفاع کنه مطمعن باش اینا حتی آدرس سایت یا وبلاگت رو بهش ندادن و پیچوندنش که از ماجرا خبر دار نشه با شناختی که من ازش دارم اگر موضوع رو بفهمه خودش آبروشونو بدجور میبره مطمئن باش .اونم حتما وقت نداشته اصلا موضوع رو پیگیری نکرده. ببین چقدر رو مردم فشار آوردن.بیچاره ها اینو بدونید که دزدی شما رو هیچی پوشش نمیده .حتی اگر برید چند تا آدم موجه پیدا کنید و با دوز کلک سر اونا رو شیره بمالید و خامشون کنیدتا حمایتتون کنن.خوشحالم که الان رسوای خاص و عام شدین.کل همین مامی سایت پره از عکسایی که از سایتای دیگه آوردن ببین با چه پررویی به جایی که ذکر منبع کنن میرن رو عکس لوگوی خودشونم میندازن.اصلا هیچ مدرکی لازم نیست همین عین دزدی و مفت خوریه.اگر لینک به سایت منبع بدی هم پاک میکنن پستتو.خودشون احمقن فکر میکنن همه مثل خودشونن.نکبتای کوچولوی بیچاره.لیلا جونم موضوع رو تو فیس بوک منتشر کردم هم خودم هم همسری و هم دوستم .به زودی همه میفهمن نگران نباش عزیز دلم .همه دلخوشیمون وبلاگ تو هست.پس قدرتمند ادامه بده.عمرا که دیگه پامو بذارم اونجا.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شیده جان شما مطمئنی اینهایی که گفتید در مورد همین نجما طارمی بود؟
      بالاخره باید بشه در مورد همچین ادمی اطلاعاتی از نت دراورد
      هیچی در موردش نیست تنها چیزی که هست فعالیت در مامی سایته
      من که بعید میدونم ایشون سواد درست حسابی داشته باشن
      اگر ایشون ادم درست و حسابی باشه مطمئنن 2 تا ادم نادون مثل محمدی و استیری نمیتونن سرش رو کلاه بزارن
      یعنی این خانم به خودش زحمت نداده با گذاشتن کمی وقت ببینه حقیقت ماجرا چی بوده؟

      هم اومده داره بیخودی از دزدی محمدی و شوهرش حمایت میکنه
      و هم بدون اطلاع از ماجرا داره من رو محکوم میکنه؟

      بعید به نظر میرسه که همچین بیخبر باشه از ماجرا!! ..

      حذف
    2. ممنونم برای شر مطلب و ممنون از دلگرمیهات

      شاد باشید همیشه

      حذف
  20. نه لیلا جونم نجما طارمی کیه؟اون نجما سواد درست حسابی نداره اسم خودش رو به زور مینویسه ژستاشو نبین. تا لب جوب نرفته چه برسه فرانسه.من منظورم این خانمه هست مدیر و مشاور حقوقیشون بود که اسمش شبنمه تو صفحه اول سایتشون متن پایانی رو به عنوان مشاور حقوقی گذاشته.همین متن آخر که مثلا ماجرا تموم شده.عزیزم من میگم به همین خانم اطلاع رسانی کن آبروشونو میبره.مطمئنم!من دقیقا از روی متنش فهمیدم ماجرا رو درست نمیدونه.تا جایی که من میدونم وقت نداره به این مسائل توجه کنه.بدون اینا تنها رفتن یک مشث اراجیف تحویل دورو بریا دادن که خودشون رو موجه تر از قبل جلوه بدن.با شناختی که من دارم بی دلیل طرفداری نمیکنه حتما بدون مدارک جعلی که جور کردن و نشونش دادن و هی فشار آوردن روش اونم بر اساس اونا صحبت کرده احتمالا.دیگه دوست ندارم برم تو اون سایت نکبت نمیدونم چطور باید خبر بدهم بهش چون پستا رو سریع پاک میکنن آدمای بی وجدان.من شنیدم حتی پیام های خصوصی که بین اعضا ی سایت رد و بدل میشه رو اول اون شارلاتان میخونه بعد تایید کنه ارسال میشه واسه طرف.جو گرفتتش تو اینترنت دیکتاتوری راه انداخته بس که کمبود داره.واقعا متاسفم. واسه مردمم هم متاسفم که اجازه میدن حتی تو یک فضای غیر واقعی بهشون حکم رانی بشه و بی ادبی وتوهین و هنوز میرن تو اون سایت کذایی.با اون کادر مدیریت بی ادب بی شخصیت جو گیرش.یه خبر خوبم بدم بهت تو سایتشون زیر مطلب پایانی رو تنها چند نفر خیلی کم تایید کردن حتی از کادر مدیریتشون دوسه نفر لایک زدن میدونی این یعنی چی ؟ یعنی آبروشون رفته و همه شناختنشون.حتی همون کادر مدیریت سایتشون .به زودی ضایع شدنشون رو میبینی خدا جای حق نشسته.نمیخوام ناراحتیت رو ببینم لیلا جونم خواهش میکنم بگو دلت نشکسته عزیز دلم. بگو بازم برامون دستورای عالی میذاری با اون عکسای زیبا و حرفه ای.بووووووووووس یه عالمه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اهان فکر کردم نجما رو میگی


      این خانومی که گفتی اسمش رو بهم میگی یا اگر ایمیلی پروفایلی چیزی داره ممنون میشم بهم بدی چون من نمیشناسمش

      لطف میکنی اگر بهم اطلاعات بیشتری بدی که بتونم باهاش حرف بزنم
      اینجا تاییدش نمیکنم اگر نخواستی خودم میخونمش


      خیلی روی روحیم تاثیر گذاشت کارهای ابلهانه این زن و شوهر
      کارهایی کردن که برای من عادی نبود



      امیدوارم این چرخ گردون جواب کارهاشون رو هر چه زودتر بزاره کف دستشون که تا عمر دارن فراموششون نشه

      قربون لطف و محبتت شیدا جون خوشحالم برای داشتن دوستانی چون شما ممنون که همراهم بودید



      دوستتون دارم

      حذف
  21. حتما لیلا جونم خیلی دوست اگر بتونم کمک کنم.تو مامی سایت میشه براش پیغام خصوصی گذاشت اما حتما قبلش اینا میخونن و حذفش میکنن. فکر کنم تو فیس بوک بهتره .یه ایمیل داشتم اما بازم ایمیلشم میتونم برات بگیرم.سریع پیداش میکنم بهت خبر میدم.حالشون رو میگیریم نگران نباش.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربونت عزیزم لطف میکنی شیده جون
      اره فیس بوک بهتره

      حذف
  22. eee leyla to in poste mami sit mano khabarchin khatb karde :D vaghan motasefam az ky ta hala age khone ye nafaro dozd bebare beri behesh begi , khabar chin va fozol khatabet mishi?are beran az ye nafar dozdi ma ham begim velesh kon be ma che ke begim ..... vaghan kheyli ensany bod ro man tasir gozasht hatman dars migiram khanome shabnam

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ها هاها رویا جون اینها انتظار داشتن شما بری تشویقشون کنی
      شما هم کار خیلی بدی کردی عزیزم به من گفتی باعث شدی نتونن تو حرفه و شغل شریفشون موفقیت های بزرگی رو کسب کنن بالاخره کلی امید و ارزو داشتن همش رو به باد دادی

      :)

      الهی قربونت بشم رویا جون واقعا خجالت اوره کارهاشون ....

      حذف
  23. Salam leyla joon

    Chizi ke ina ziad azash daran roo hast, va chizi ke aslan nadaran sharafe. In joor aadam ha fogholade nefrat angiz mishand. chon chizi baraye mahboobiyat dar oon ha vojood nadare. agarche dast o paa mizanan ke mahboob o mashhoor beshan amma in shodani nist. khoshhalam ke ozve site pish pa oftade va por az matlabe dozdishon naboodam.
    Tooye in majara ham agar che ke moddati baraye khodeshoon shohrat o pool kasb kardan, amma dar nahayat hame didan poshte oon neghaab che chehre ye zesht o karihi hast.
    Leyla joon baraye poste " chand faghare az dozdi haye maryame mohammadi va sharikesh" comment gozashte boodam July 26. Montazere jvab naboodam, faghat mikhastam motmaen besham ke comment ha ro mibini.
    Dooset daram va barat movaffaghiat aarezoo mikonam.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفم براشون همین!
      قربونت مریم جون مرسی پابلیشش کردم عزیزم

      حذف
  24. لیلا جون سلام ..واقعا دوباره با خوندن این مطالب اخر اعصابم به هم ریخت ..همون طور که گفتم من عضو اون سایت بودم هرچند که الان چند وقته که دورش خط کشیدم! ولی واقعا باعث تاسفه ...ولی باز خوبه که روزنامه اطلاعات این موضوع رو فهمید ..به نظر من شما باید با گیلدا جون و اون وبلاگ سوم باهم از این ها شکایت کنید و این موضوع رو به این صورت نذارید تا حالشون جا بیاد..خییییلیییی وقیح هستند که این همه دزدی کردند و الان طلب کارند ! واقعا متاسفم ..ما کاری از دستمون بر نمیاد ولی حداقل میتونیم بگیم که ما پشت شما هستیم..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه گیلدا جون نیستش وگرنه حالشون رو باهم جا میاوردیم


      من دنبالش هستم تا حقشون رو بزارم کف دستشون

      ممنون برای همراهیتون دوستم

      حذف
  25. azizam
    moteasefam ke ye ina baes shodan in hame be ham berizi
    man hamishe honareto tahsin kardam,

    پاسخحذف
  26. اين روزنامه اطلاعات چه روزنامه بیدر و پيکريه که هرکی هرچی ميبره هويجوری چاپ ميکنه!
    وقتی هرچی روزنامه نگار بود رو آواره کردن روزنامه مملکت ميشه کيهان و اطلاعات!!!
    متاسفم که اين اتفاق افتاده اما در کشوری که دزدها و متقلب ها مدال ميگيرند . اگه چيزی جز اين باشه عجيبه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا بعد از این قضیه اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که عجب روزنامه ای که هر کی هر چی میبره همینجوری چاپ میشه
      !!!!

      حذف
  27. manam hamishe taraf dar paro pa ghorse shiriniat boodamo hastam (kheili be ghaza pokhtan alaghe nadaram, ta hala dastooraye ghazahato emtehaneshoon nakardam :D). az inke donbal haghe khodet hasti va kootah nayoomadi vaghean behet afarin migam. emrooz ke in posteto khoondam, goftam beram ye sar bezanam be in siteshoon bebinam chie. (ghablesh faghat rooznamaro dide boodam, yani nemidoonestam inghad vaghihan ke ham too roozname azash copy kardan ham too ye website dige) kholase inke in safhashoon pak shode, dige vojood nadare. hala ya khodeshoon sharmande shodano bastanesh, ya belakhare ye marja ghanooni peida shode ke be in mavared residegi kone.

    پاسخحذف
  28. babate commente ghabli sharmande, man englisi search kardam, too google baram avord bad ke mizadam migoft safhe vojood nadare. alan farsi search kardam avord. ehtemalan ye chand daghighe siteshoon down boode. be har hal bebakhshid babate etelaat ghalat :(

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اره منم امتحان کردم نبود بعد پیداش شد

      حذف
  29. عزیز دلم به علت مدیریت ضعیف و گرونی ها این کشور متاسفانه دزد زیاد پرورش داده
    این خانم محمدی هم یکی از اوناست
    خوب بیچاره باید یه جوری پول در بیاره دیگه
    و در آخر
    واقعاً دست و پنجولت درد نکنه
    بابا عکس هات بی نظیره
    آدم رو وسوسه می کنه واسه دزدی
    :-)
    شما حرف منو گوش کن و لوگوتو کمرنگ بنداز وسط عکسهات
    من یه گرافیست حرفه ای ام(خود شیفتگی مزمن)همه کاری با فتوشاپ می کنم
    اما خوایی با عکسهایی که لوگوشون وسط عکسها کمرنگ افتاده هیچ کاری نمی تونم کنم
    توام این کارو حتماً حتماً بکن
    یا حق
    بوس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام سوگل جان متاسفم :(


      بعد این قضیه واتر مارکها رو میزنم روی عکسها روی غذاها

      امیدوارم دیگه تکرار نشه


      ممنونم

      موفق باشید

      حذف
  30. ای بابا لیلا جون دزدی و سرقت ادبی توی ایران زرنگی به حساب میاد. ناشر ازم خواست برای روزنامه مطلبی رو ترجمه کنم. منم نشستم 1500 کلمه ترجمه کردم. اونوقت با پررویی تمام به نام یه نکبتی به اسم شیما ریحانی چاپ کردند!!! یعنی تا این حد. ناشر خودش هاج و واج مونده بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا
      پی نوشت رو بخون ببین چقدر هم افتخار میکنن به این زرنگیشون

      حذف
  31. Salam leila joone azizo honarmand omade budam be familamoono doostam neshoon bedam site aliye toro ke dobare in etelaato didam va koli moteasefo narahat shodam....... man be har kasi residam ghaziyeye dozdiye in adamaye kasifo goftam va hame midoonan va mishnasan shomaro ke enghadrrrrrrrrrrrrr honarmand va kad bano hastin va enghadr in adam badbakhto bacheo hasoode ke gofte khoreshte karafs...... daghighan ba goftan in mozoo neshoon dade cheghadrrrrrrrrrrr bachasto ahmagh age balad boodi ke dozdi nemikardi inam minevisam ke bekhoone chon motmaenan miyad bazam mikhoone o olgo bar midare ye adame dozdddddddddddd ke zendegish faghat az rahe dozdiye ke migzare va motmaenannnnnnnnnnnn tu hamin donya taghase karasho pas mide . bazam azat mamnoonam be khatere tamameeeeeeeeee honarat ke enghadr bozorgvaro khanoom va ghalbe bozorgi dari ke ba tamame in etefaghat hanoozam tamameeeeeeeeeee zahmatato honarato dar ekhtiyare doostat mizari ta betoonan azat chiz yad begiran , afarinnnnnnnn va mamnoon az in hameeeeeeeeeee bozorgvarittttttttt . ye donyaaaaaaaaaaaaa azat mamnoonamo omidvaram be takkkkkkk takeeeeeeee arezoohat beresi va har rooz movafagh tar az ghabl bashi .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها


    1. سلام قاصدک جوون

      مرسی از لطفت عزیزم
      متاسفم براشون باور کن بعد این مدت هنوز اعصبانی هستم از دزدیشون رفتار زشتشون با من رو هیچوقت فراموش نمیکنم

      یک مشت دزد و عقده ای که هیچ ارزشی برای مردم و زحمتشون قائل نیستن و زندگیشون خلاصه شده در دزدی و خوردن حق مردم ....

      امیدوارم روزی جواب همه بی عدالتیهاشون رو بگیرن


      ممنون برای مسیج پر مهرت عزیز دلم
      ❤ دلت همیشه شاد

      حذف
    2. khahesh mikonam leila joonam lotfi nist azizam haghighat hast ,
      vaghean hagh dari adam hichvaght nemitoone faramoosh kone kamelan hagh darid .
      motmaen bash javabe dozdiya va karaye zeshteshoono midan .
      manam omidvaram hamishe shoma shado por enerji bashin .
      ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

      حذف
    3. مرسی برای این همه محبت

      همیشه دلتون شاد
      ❤ ❤ ❤

      حذف
  32. واقعا از خوندن این مطلب متاسف شدم
    این گوشه ای از مشکلات فرهنگی کشور ماست.
    لیلای عزیز، براتون آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون برای کامنت عزیزم

      همچنین موفق باشید

      حذف
  33. سلام. این گونه اتفاقات معمولاً تو کشورای جهان سوم مثل ایران که هیچ چیز از خودش نداره زیاد اتفاق می یفته. باعث تأسفه که این مسائل رو می شنویم و کاری هم برای تکرار نشدنش از دستمون بر نمی یاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه متاسفانه همینطور هست عزیزم
      مایه شرمساریه

      حذف
  34. duste aziz salam
    mamnuam az inke vaght mizari va honarmandihato ba baghie share mikoni.
    va khoshhalam ke baraye gereftane haghet talash kardi, az in be bad dige bespar be khoda. mohem ine ke ma va khode shoma midunim ke " az kooze haman borun tarvad ke dar oost"
    movafagh bashi leila jan

    پاسخحذف
  35. az inke baaye gerftane haghet talash kardi khosh halam. hamishe montazere update shodane webloge u hastam va in yani natijeye mosbat gereftan az kar. in mohem tar az on poolie ke ona darmiaran. :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنوون از محبتتون دوست عزیز

      و ممنون از دلگرمیتون

      شاد باشید

      حذف
  36. واقعاً متاسفم. بعضیا فکر می کنن دزدی فقط از دیوار یکی بالا رفتنه در حالی که این دزدی بدتره. یه مشت آدم دزد و متقلب و دروغگو به پست هایی رسیدن که نباید میرسیدن واسه همین هم وضع مملکت اینه.

    پاسخحذف
  37. che estedlali karde roozname!!!!1
    vaghean motaasefam
    pas chera be in zanikeye haroom khor pool dadan?

    پاسخحذف
  38. سلام بر شما. خیلی خوشحالم که اتفاقی با وبسایت شما آشنا شدم. مطالب جالبی دارید و البته بسیار متاسفم که برخی آدمهای دزد باعث رنجش خاطرتان و پایمال شدن حقتان شده اند. من برای جلوگیری از همین گونه مسائل وبسایتی را راه اندازی نموده ام که البته هنوز کار عملی آن شروع نشده و قرار هست در مورد انواع کالاها و خدمات به تحلیل و بررسی نظرات مصرف کنندگان بپردازیم. و احیانا بتونیم شرکتها و کالاها و خدماتی که خوب هستند رو ترویج کنیم و در مقابل جلوی موارد منفی و احیانا کلاهبرداریها رو هم با اطلاع رسانی بگیریم.

    در صورت تمایل میتونید ماجرای کامل رو البته به صورت خلاصه و مفید شرح دهید تا به زودی با راه اندازی وبسایت ما یز کمکی به شما کنیم.

    با سپاس و احترام
    [mostafa.dehqan][at][gmail][dot][com]

    پاسخحذف