شارلاتانیسم از نوع رو بجلو قسمت اول

کسانی که در جریان موضوع نیستند میتوانند اینجا را بخوانند "روی کلمه اینجا کلیک کنید"

قسمت اول

ابتدا باید به این زوج دزد فعلا موفق تبریک گفت که توانسته اند همسری مناسب که در شارلاتانی کم از دیگری نداره پیدا کنند!

دزد و شریک دزد، آمدن در وبسایتشان که کلی اش چیزای دزدی از سایت های دیگر است (منتظر افشاگری بیشتر باشید!!)، مثلا خواستن توضیحاتی در مورد دزدیشان بدهند. بجای توضیح یک تعداد سوال مطرح کردند! اسم مطلب را هم گذاشته اند:

سر سخـــت مثــــــــل آب

عجب!!!
 فاسد مثل گنداب بنظر بهتر می رسد!

حالا چند تا چیز بی ربط نوشته اید که چی بشه؟ مثلا دفاع کرده باشید؟  ببین عزیزمن، شما از من دزدی کردید نه من از شما!!!
همانطور که وظیفه شاکی است که در مورد ادعایش مدرک بیاورد، وظیفه شما است که برای دفاعتان مدرک بیاورید. ادعا می کنند که :
"پس از توافق دوستانه ای که به صورت عمومی در وبلاگ ایشان صورت گرفته بود، تعدادی از تصاویر ، در یکی از نشریات غیر تخصصی ( در زمینه آشپزی ) انتشار یافت.


1- چرا ایشان در ژانویه 2011 ( اوایل بهمن 89 ) با سخاوت در قبال کسب اجازه مدیر مربوطه مبنی بر استفاده از عکسها پاسخ مثبت داده اند؟
2- چرا ایشان در حال حاضر خود را به فراموشی زده و منکر این توافق شده اند؟
3- چرا پس از گذشت یک سال و اندی به فکر اعتراض افتاده اند؟ در حالیکه به کرات گفته اند که از یک سال قبل در جریان چاپ تصاویر بوده اند!
4- چرا کامنت مربوط به اجازه را از دید عموم خارج نموده اند؟
"


آدم در برابر این همه پررویی و بی شرمی نمی دانه چی بگه!
شما برای این ادعای بی پایه و اساس آیا مدرکی هم دارید؟ یا همینطوری از خودتان یک چیزی درمیاورید مینویسید که بالاخره کم نیاورید؟  یکی هم بپرسد مدرکتان کو، می گید کامنت مربوط حذف شده است! چرا وقتی می خواستید 106 عکسی که مال خودتان نیست را به اسم مبارک در یکی از قدیمی ترین و معروفترین روزنامه های ایران چاپ کنید، به فکرتان نرسید یک لا اقل ایمیل تایید یا اجازه کتبی بگیرید؟ فکر می کنید این را به مردم بی طرف بگید، خنده دار نیست؟

آخر وقتی می خواهید از خودتان دفاع کنید یک چیزی بگید که با حجم کار خلافی که انجام دادید متناسب باشد. تو دادگاه و به قاضی هم می خواید اینو بگید؟  والا من خودم هم از این گستردگی و حجم دزدی که انجام شده، متعجب هستم. به روزنامه هم که گفته بودید این یک وبسایت  مال ترکیه است و ربطی به ایران ندارد! می خواهید ایمیل روزنامه را  اینجا منتشر کنم؟

من نمی دانم این دلیل بچگانه را از کجا واسه خودشان پیدا کرده اند؟ اصلا کسی تا بحال چنین چیزی دیده یا شنیده که یکی بیاد بگه مردم بیایید از زحمات من شهرت و پول کسب کنید!؟ مگر شخص دیوانه  است که بیاد بگه بیایید زحمات مرا بردارید به اسم خودتان در روزنامه اطلاعات بدون ذکر کوچکترین نشانه ای از منبع اصلی چاپ کنید؟! آدم می ماند گریه کند یا بخندد به این همه وقاحت و حماقت.

از همان روز اول که وبلاگم هنوز هیچ خواننده ای نداشت، در پروفایلم اینطور نوشتم:
"به اشپزخانه کوچک من خوش امدید از اونجایی که عاشق اشپزی هستم و از اشپزی لذت میبرم و خیلی اشپز خوبیم(خود شیفتگی مزمن) تصمیم گرفتم که دانسته هایم را با شما به اشتراک بگذارم امیدوارم که شما هم استفاده کامل رو از اشپزخانه من ببرید همه این غذاهایی که می بینید دست پخت اینجانب می باشد لطفا, خواهشا , التماس میکنم اگر از کارهام کپی کردین اسم این اشپز معروف رو هم بیارید اگر این کار رو نکنید انشا الله به حق 124 هزار پیغمبر به زودی بترکین"
بنظرتان ادعایتان در مورد توافق دوستانه وقتی من خودم اینرا در اول وبسایتم نوشته ام؛ مضحک نیست؟ البته انتظار نمی ره که بیاید بگید دزدی کردید، باید هم بخواهید یک چیزی پیدا کنید و بگید! ولی آخه این دلیل درپیت چیه پیدا کردید و انتظار دارید ملت قبول کنند؟

اون دوستی که حدودا یک سال پیش به من برای اولین بار اطلاع داد که عکس هام بدون اجازه در ایران چاپ  شده، اسم روزنامه را اشتباهی همشهری گفته بود. من هم یک مدتی نشسته بودم وبسایت روزنامه همشهری را می گشتم! بعد از سفر اخیرشان به ایران، این دوست عزیز که امیدوارم عزیزانشان حالشان خوب بشود، اسکن روزنامه را به من فرستادند و مشخص شد که دزدی در روزنامه اطلاعات انجام میشد. اگر ایشان این زحمت را نمی کشید، شما خوش بحالتان بود نه؟! عکس مفت، مطلب مفت!


پرسیده اند:
"8- چرا برخی کامنتهای درج شده در وبلاگشان را با ویرایش تایید می کنند؟



9- چرا برخی کامنتها را منتشر نمی کنند. و تنها کامنتهایی را منتشر می کنند که بتوانند روی آن مانور داده و به جو روانی دامن زنند؟"
عجب! یعنی واسه انتشار کامنت ها هم باید از دزدها اجازه بگیرم؟
شما ازکجا می دانید برخی کامنت ها منتشر نمی شود؟ پس معلوم شد کی میاد کامنت های فحش می نویسه درمی ره!!
یک نفر آمده بود کامنت گذاشته بود که از هر کی دزدی بشه، خودش مقصره!! والا من اول تعجب کردم که لابد شوخی می کنه. ولی به هر حال همراه با پاسخ مفصل منتشر شد. بعدش یک دفعه کامنت های فحشکاری شروع شد! مثل اینکه به طرف برخورده بود که کامنتش منتشر شد.
آخر مردک بی تربیت؛ بعد از انتشار اون کامنت ابلهانه، امدی شروع کردی نوشتن چیزهایی که لابد در فامیلتان سراغ دارید بعد هی اینور اونور می گی چرا من همه کامنت ها را نمایش نمی دم؟!
آخر ابله، من چیه این چرندیات را که نوشتی منتشر کنم؟!؟
"یعنی تابلو کم آوردی ها .... یعنی .... رفت .... یعنی الان فهمیدی خیلی کولی بازی دراوردی..... ....."
تو خجالت نمی کشی القاب خانوادگیتو میای کامنت میزاری؟! حیف که اسباب سرگرمی شدی، وگرنه میدادم بخاطر بی ادبیت تبعیدت کنند به گردنه قندیل که سرگردنه به کارات برسی! (البته این م م نمی دانم چرا جلوی این آقای بی ادبشو نمی گیره که اسباب تمسخر بیشتر نشه)
 من که مثل تو نیستم تو وبسایتم قلمبه سلمبه مودب بلغور کنم، بعد بیام دزدکی کامنت فحش بنویسم! من ظاهر باطنم همینه. هر جا برم می نویسم که دزدی کردی! و هر حرفی هم که زده باشم پاش وایمیستم! حالا کجاشو دیدی، دزدی های دیگرت را هم نوبتی می نویسم که مردم ببینن پشت اون ظاهر مودب، چه خبره!

هر کامنتی که فحش نداشته باشه منتشر می شود. سعی کنید کامنت رکیک ننویسید تا منتشر بشود. حالا من حق دارم عصبانی باشم چون عکس های من دزدیده شده اند، شما هم دزدی کردید هم میایید به مال باخته فحش می دید!؟ شما که با عکس های دزدی داشتید کسب درامد و شهرت می کردید خوبیت نداره بیایید کامنت رکیک بگذارید.

دیگر که نوشتید:
"در گفتگوهای بعدی ایشان اذعان داشتند، که "اجازه دادن من برای نشر، استفاده مادی از تصاویر نبوده" (یعنی ایشان خود نیز میدانند که در این زمینه قبلا توافق کرده اند ) و به همین دلیل، چندین برابر مبلغ حق التحریر را مطالبه نموده"
دلتان می خواد دروغی که در مورد روزنامه گفته بودید را همراه با ایمیل توضیح روزنامه بگذارم اینجا؟ شما بی اجازه امدید عکس های منو  دزدید و به اسم خودتان منتشر کردید به مدت 1 سال و نیم، بعد هم می خواسثید کسری از اونچه گرفتید را بابت خسارت حساب کنید. خوب عکس مفت بوده، زحمتی که واسش نکشیده بودید، به اسم خودتان چاپ کردید، حتی اون مبلغی که گرفتید هم اگر نمی دادند، چیزی ازتان که کم نمی شد! چیزی که من در ابتدا مطالبه کردم (50 هزار تومان بابت هر عکس و مطلب دزدی شده) چند برابر اونچه شما ادعا می کنید گرفته بودید، بود، زیرا:
1- مال دزدی را معمولن دزد زیر قیمت می فروشد. زحمتی که واسش نکشیده!
2- من هیچ اطلاعی از انچه روزنامه پرداخت کرده بود نداشتم. بعد که مبلغ درست را از روزنامه (و نه از شما) شنیدم، گفتم که اون مبلغ کافی است (روزنامه گفت به ازای هر مطلب دزدی، 25 هزار تومان بهتان داده! حدود 50 فقره دزدی کرده بودید!)
3- شما نه تنها بی اجازه اینکارو کردید بلکه به اسم خودتان عکس ها را چاپ کردید. خسارت وارده از جهت این کار زشتتان هم لابد هیچ چی دیگه؟
4- اگر ادعا می کنید کارتان با اجازه بوده،اصلا  چرا قبول کردید که خسارت بدید؟

بعدش چرا نمی گید که نهایتا مبلغ 1 میلیون تومان را پیشنهاد کردم که با پاسخ تحقیرکننده شما روبرو شدم. شما که اینقدر منصف هستید چرا ننوشته اید که نهایتا قبول کردید برای 106 عکس و 52 مطلب صد و بیست و سه هزار و هفتصد و پنجاه تومان خسارت بدید و گفتید که مطالب هم عوض شده اند و من نمی توانم ادعایی در مورد مطالب داشته باشم! دزدی می کنی بعد هم می گی اصلا دزدی نبوده! خجالت نمی کشید؟ بعد هم میاید در وبسایت کامنت ناسزا می ذاری می گی چرا منتشر نمی شه؟

*************
 و سرانجام انتشار فقط چند تا از ایمیل های ردوبدل شده بین ما در وبسایت شخص سارق! ( دوباره دستکاری شده و بدون اجازه! چکار کنند عادت کرده اند به دزدی! دست کج را که نمی شه راست کرد! از بس هم لوگوهای وبسایت ها را از عکس های دزدی پاک کرده اند، در پاک کردن چیزهای مهم متخصص شده اند!)

 این شخص در ادامه کار زشت دزدی،  بخودش اجازه داده که بیاد ایمیل های خصوصی را بدون اجازه منتشر کند. ظاهرا ایشان هیچ تلقی روشنی از چیزی که مال خودشان نیست ندارند. بنابراین، حالا که ایشان خواسته اند ایمیل ها را بصورت سانسور شده برای مظلوم نمایی به نمایش بگذارند، از نظر من هم همه ایمیل های ردوبدل شده، قابل انتشار هستند.



در قسمت دوم، کل ایمیل های ردوبدل شده را بدون هیچ سانسور و حذفی نمایش خواهم داد.بعلاوه یک سری سورپرایزهای قوقولی مگولی  برای این دو زوج دزد.

آخرین خبر//////
و مهمتر اینکه، بالاخره با زحمت ها و لطف یکی از دوستان، کامنت "توافق دوستانه من برای چاپ عکس هایم در روزنامه اطلاعات با نام مریم محمدی و برای محض رضای خدا" پیدا شد!!! که بزودی پستی در این مورد خواهم نوشت. فعلا انگشت به دهان مانده ام که این رسوایی بزرگ چگونه ماسمالی بشود :)

۴۳ نظر:

  1. لیلا جون میدونم چقدر آدم دلش می‌سوزه ازش دزدی بکنن. یه مشت فاطی کماندو مملکت رو پر کردن. هرغلطی دلشون میخواد می‌کنن. عزیزم کاش میشد خواننده های وبلاگت که تو ایران هستن با دفتر روزنامه شون تماس بگیرن و دزدیش رو گزارش بدن. شاید این عوضی دزد بی آبرو رو از کار بی کار کنن بلکه آدم بشه. هرچند بعید میدونم. اونا همه سرتا پا دزد و کثیف و وقیحن.
    عزیزم اما حرص نخور. این حیوونهای عوضی ارزش ندارن که تو خون خودت رو به خاطرشون کثیف کنی. به جای اینا غذاهای خوشمزه خوشمزه درست کن که هم خودت خوشحال بشی هم همه‌ی ما ها کلی ازت یاد بگیریم و استفاده کنیم :*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیـــــــــــــلی پرو هستن هم دزدی کردن و هم از رو نمیرن شاکی هستن که چرا دستشون رو شده !!

      حذف
  2. خدا شفا بده این دوتا زن و شوهر رو عقل هر دو رو بزاری روی هم اندازه عقل یک بچه 5 ساله هم کار نمیکنه
    مردم از خنده نوشته هاشون رو خوندم اصلا اینها عقلشون کار نمیکنه خدایی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا اگر عقلشون کار میکرد میفهمیدن که ایمیل سانسور شده نباید گذاشت چون همون ایمیل ها رو منم دارم اخه ادم بیعقل نگفتی من عکس میگیرم از ایمیلها میزارم ابروت بیشتر میره؟!!! البته ابرویی اگر باشه!

      حذف
  3. دارن بیشتر خودشون رو رسواتر میکنن به قول نسرین جون عقلشون که کار نمیکنه شعرو ور تحویل ملت میدن و انتظار دارن بقیه هم باورشون بشه


    رویا

    پاسخحذف
  4. لیلا جون آدم وقتی این چیزها رو میبینه زبونش بند میاد که بخواد حرف و یا صحبتی بکنه
    فقط خدا لعنت کنه هر آدمی رو که تو زندگیش سعی میکنه با تقلب و دزدی به جایی برسه

    پاسخحذف
  5. لیلا جون من این مطلبت رو شر کردم توی فیس بوک
    تنها کاری که ازم برمیاد

    عزیزم باید اینجور افراد رو رسوا کرد تا بدونند مال مفت خوردن چه پیامدهایی به دنبال داره

    پاسخحذف
  6. من الان این مطلب رو دیدم. دقیقا جوابهایی که داده بودی خیلی هاش تو ذهن منم هی میومد موقع خوندن نوشته های اون سایت. آفرین.
    راستی یه ایمیل هم بهت زدم قبلا بعد اومدم اینجا.اون رو هم ببین لیلا جون.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربـــــــــــــــــــــــونت چه کشفی کردی عزیزم
      برات ایمیل زدم

      حذف
  7. حالا لیلا یه چیز بامزه اگه بیداری مامی سایت رو یه چک بکن.
    نمیدونم مشکل از کامپیوتر منه یا این سایتشون کلا دیگه بالا نمیاد
    :))

    پاسخحذف
  8. سلام
    براي من هم سايتشون بالا نمياد
    ليلا جون دلم خيلي گرفت از بي ادبي. شون بهرحال وقتي كسي خطاىى ميكنه حداقل سعي ميكنه دلجويي كنه و ادب را رعايت كنه نه اينطور مرزهاي ادب و اخلاق را رد كنه
    من الان ايران نيستم ولي وقتي رفتم حتمن به دفتر روزنامه زنگ ميزنم اين وظيفه من به عنوان كسيه كه از دستورهاي خوبت استفاده كردم براي خانوادم ..
    ممكنه تاثير چنداني نداشته باشه ولي ٤نفر اطرافيان من ميفهمند و همينطور مسئولان روزنامه شايد يادبگيرن به اين راحتي به هر كسي اعتماد نكنن
    سوال من اينه كه الان كه ماه رمضونم شروع شده شايد يكم بيشتر فكر كنن آيا اون پولي كه گرفتيد حلاله خانم محمدي؟؟
    به وجدانتون مراجعه كنيد فقط

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربان محبتت عزیزم

      مریم جان فکر میکنی اینها حلال و حرام سرشون میشه؟

      حذف
  9. in adama kheili roo asaban, leila joon faghat mitoonam begam kheili kheili narahatam . omidwaram zoodtar hagh behagh dar berese . mowafagh bashi azizam

    پاسخحذف
  10. ا ی جان چقدر هم کم پرو هستند اینها
    واقعا زن و شوهر با هم خوب مچ شدند
    دست پیش را میگیرند عقب نیوفتند آدم میمونه چی بگه
    ایشالا بترکند تو غصه نخور لیلا جان تو حواله شون کن به همون 124 هزار پیغمبر مطمئن باش میترکند :))))))))))
    اما کوتاه نیا

    پاسخحذف
  11. خیلی ناراحت شدم شنیدم
    من خیلی مدته از دستورای خوبتن برای آشپزی استفاده می کنم
    از این به بعد دیگه عکس غذای خالی رو نذارید یه چیز کاملا شخصی هم کنارش بذارید که دیگه این اتفاق نیافته مثلا خودتون یا یه خانوم که لباس کوتاه پوشیده :)) چون سانسور کردن اون و چاپ کردنش دیگه خییلیی دردسر داره :)))

    پاسخحذف
  12. شاید حق باشما باشد ولی خواهرم بازی کردن با ابروی مومن ایا درست است؟ شما خیلی به تندی با این زوج سخن می گویید در حالیکه من در سایتشان نشامی از تندی ملاحظه نکردم.ولی ایا فرصتی برایشان فراهم کردید تا جبران اشتباه کنند؟ایا احتمال داده اید که پیغام مورداشراه را برایشان فرستاده باشید وسهوا حذف شده باشد؟

    پاسخحذف
  13. کدوم پیغام جناب ناجی ؟
    من خیلی هم مسالمت امیزانه خواستم قضیه رو حل کنم اما اینها نخواستن انگار دلشون میخواد معروفتر از اینی که هستن بشن منم کمکشون میکنم که همه بشناسنشون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم من وقتی اولین بار مطالب روزنامه ها رو دیدم بهت گفتم که ارزش نداره خودتو درگیر این مسائل کنی و اعصابتو خرد کنی. ولی حالا که میبینم تا این اندازه وقیحن و از خودشون داستان میسازن، بهتره قانونی عمل کنی و پیگیر باشی.
      هر کسی اشتباه میکنه ولی پافشاری کردن روی اشتباهِ واضح، قابل بخشش نیست.
      آخه چه توافقی؟ کی میاد زحمت خودشو دو دستی تقدیم کنه به یکی دیگه؟ که چی بشه؟ مگه قدیسه؟
      اولش میخواستم بهت بگم که همه مدیرای مامی سایت انقدر کوتاه فکر نیستن، ولی وقتی دیدم یکی از کاربراش نوشته: اینجا ایرانه و قانون کپی رایت اجرا نمیشه پس ما حق داریم از همه مطالبش استفاده کنیم" نظرم عوض شد. خانم مدیر حتی به خودش زحمت نداد که بگه "آخه این چه حرفیه! پس هر کی که زورش بیشتر باشه باید بیشتر از دیگران بکَنه؟ مگه اینجا جنگله! قانون نباشه عقل که داری! از نظر اخلاقی یا وجدانی هیچی واست به حساب نمیاد؟ هیچ قیدوبندی؟"
      همین جور آدما هستن که همه چیو به گند میکشونن.

      ضمنا آقای ناجی، آبرو ریزی مومن (مومن مگه دزدی میکنه؟) گناهه، ولی یواشکی از زحمت دیگران استفاده کردن، اشکالی نداره نه؟
      شما اگه یه نفر یک سال و نیم مداوم ازت دزدی کنه، وقتی دیدیش چی بهش میگی؟ میگی: برادر/خواهرم آبروی شما برای من خیلی مهمه، برو خوش باش و به همین کارت ادامه بده!
      اینکه سرمونو بکنیم تو برف، به درجات متعالی نمیرسیم.
      اینکه حق رو ناحق کنیم گناهه.
      من خودم تا حالا فقط یه مورد از دستورات لیلا جون رو امتحان کردم و زیاد هم اینجا کامنت نمیزارم و ادعای دوستی طولانی مدت ندارم که بگم فلان و بهمان...، اتفاقا خیلی وقته که مامی سایت رو میشناختم و دید خیلی خوبی نسبت به مدیراش داشتم، ولی وقتی خودمو میزارم جای لیلا جون، که اگه یکی با من همچین کار و رفتاری میکرد، که مدیراش هم جانبداری کنن و قیافه حق به جانب بگیرن.. خیلی ناراحت میشم.
      درست نیست که جواب خوبی دیگران رو با بدی بدیم و بعد بگیم حق نداری حرف بزنی.

      حذف
  14. لیلا جان سلام
    من یکی از اعضای نسبتا فعال مامی سایت هستم دلیل اینکه دارم کامنت می ذارم دفاع از خانم محمدی نیست به هیچ عنوان
    این که ایشان خانم کدبانویی هستند یا مدیر ارشد یک سایت پرطرفدار یا هر چیز دیگری نمی تونه باعث موجه شدن کارشون باشه حتی اجازه گرفتن از شما برای استفاده از کاراتون هم معنیش این نیست که اجازه داشته باشند نوشته روی عکس رو پاک کنند و...
    ولی من یه گلایه از شما دارم کاملا درک می کنم که چه حالی دارید و به شما حق می دم که دنباله قضیه رو بگیرید و شاید این قضیه باعث بشه که قانون کپی رایت که متاسفانه توی ایران اجرا نمی شه یه کم بیشتر جا بیفته و در واقع یه جور فرهنگ سازی بشه ولی دوست خوبم این که یک نفر خطایی رو مرتکب شده دلیل نمی شه که شما به جمعی توهین کنید مامی سایت سایت فعال و بسیار بسیار پرباریه و هنرمندای زیادی اونجا عضو هستند خواهش می کنم در مورد سایت و کاربران سایت و حتی دیگر مدیران سایت قضاوت نادرست نکنید و بدتر از اون به هموطنای خودتون
    باز هم تاکید می کنم که من کار خانم محمدی رو صد در صد اشتباه می دونم ولی خواهش می کنم درباره مامی سایت و مامی سایتی ها و ایرانی ها بد صحبت نکنید می دونم که از ته دلتون اعتقاد ندارید که همه ایرانی های داخل کشور دزد و خلاف کار هستند!! ولی لطفا موقع عصبانیت و ناراحتی یه کم بیشتر روی حرفاتون دقت کنید
    همین که شما این مطلب رو بخونید از نظر من کفایت می کنه انتشار یا عدم انتشار اون اصلا برام مهم نیست
    موفق باشی هموطن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام اولا خدا رو شکر من از طرف مدیران سایت مامی سایت یک کامنت مودبانه گرفتم

      من اصلا خبر ندارم سایت مامی سایت چند تا مدیر داره شوهر خانم مریم محمدی در تلفن به من فرمودند اونجا دوتا مدیر داره یکیش منم"یعنی استیری " و یکیش همســـــــرم" مریم محمدی" !!!


      من به هیچ عنوان و هیچ وقت به هموطن خودم توهین نکردم اگر به کسی هم توهین کرده باشم حتما خودش شرایطش رو فراهم کرده و خود رو لایق دونسته که توهینی از طرف من دیده

      اگر منظورتون متن ایمیل هایی هست که اقا و خانم محمدی اونها رو توی سایتشون با سانسور و داستکاری گذاشتن باید خدمتتون عرض کنم من هر حرفی بزنم پاش وایمیستم و از کسی ترسی ندارم

      اقای استیری و خانم مریم محمدی متن ایمیل من رو دستکاری کردن مقداری از اون رو سانسور و مقداری بهش اضافه کردن

      مخصوصا اون قسمت اخری که نوشتن اگر نیازی داشتید به من ایمیل بزنید من حاضرم خرج یک روز سگم رو در اختیار یک هموطن دیگه ای قرار بـــــــــــــدم !!!!!

      من وقتی طرفم محمدی و استیری هست چرا باید به بقیه توهین کنم!!! به نظرتون این عجیب نیست ؟؟؟

      البته من حق میدم باید یک جوری سر اعضای سایتش رو با این مطالب من دراوردی شیره بماله دیگه نمیتونه که بیاد بگه بله من دزدی کردم !!!
      در مورد ایمیل اولی هم خودشون با زبان خودشون فرمودند که 550 تا مطلب دادن به روزنامه اطلاعات که 40 تاش از وبلاگ من دزدی شده و بقیه هم از اشپزخانه محقر خودشون بوده

      و من هم در جوابش نوشتم 40 تا نه 106 تا عکس 52 تا مطلب
      و عکسهای دیگران دوستان هم هست که بدون اجازه برداشتن ارم روی عکسها رو پاک کردن و به اسم خودشون چاپ کردن
      که همه اونها رو حذف کردن از ایمیل چکیده مطالب که به نفع خودشون بوده و مقداری هم اضافه دلبخواهی از طرف من به دروغ نوشتن

      عکسهای بقیه دوستان هم که از وبلاگهاشون این خانم دزدیده و چاپ کرده رو همه و همه رو منتشر خواهم کرد ببینیم من بهش اجازه داده بودم بقیه چی از اونها هم اجازه گرفته بود؟؟؟


      میدونید موضوع چیه موضوع اینه که ایشون دزدی کرده و خیلی خیلی پرو و وقیحانه داره به من میگه غلط کردی میای به همه میگی من دزدی کردم چشت رو در اوردم که دزدی کردم

      حذف
    2. در ضمن از نظر من سایتی که مال مریم محمدی و شوهرش هست از بیخ و بن مشکل داره چون مدیران اصلی اون سایت این دو نفر هستن که اون سایت رو راه اندازی کردن

      حذف
    3. من یکی از مدیران مامی سایت هستم ، برام مهم نیست که حق با شماست یا با خانم محمدی ! اما می تونم بگم برای شما بسیار متاسفم
      چرا ؟
      به نظر شما دزدی صورت گرفته ! مطالبتان بی اجازه چاپ شده ! مذاکراتتون به نتیجه نرسیده !
      بروید و حقتان را بگیرید
      رفتار و گفتاری که شما پیش گرفته اید و این پاسخ آخر که حداقل به سی هزار کاربر توهین کردید شما را از چشم حداقل این تعداد انسان انداخت ... با دهانی گشاد و زبانی سلیطه نمی توانید حق خود را بگیرید
      هر کاری قانون خودش را دارد دوست عزیز ، کمی به خود بیایید

      حذف
    4. البته شاید انتظار انصاف از نزدیکان و مدیران مامی سایت زیاد منصفانه نباشد. ولی برای مخاطب عام اینو می نویسم: ایا شما حرف یک دزد که دزدیش ثابت شده را باور می کنید؟ اون ایمیل من را دستکاری کرده و هر طور دوست داشته عوضش کرده دوست عزیز. تا حالا یک حرف راست در این قضیه گفته که این دومیش باشه؟
      بعد چرا مهم نیست حق با کیه؟ همه این ها باعثش ایشان هستند که براحتی بخودشان اجازه می دهند دزدی کنند.
      ایشان می گویند من اجازه داده بودم تا آثارم بدون ذکر منبع ودر روزنامه به چاپ برسد! یک ذره بشینید فکر کنید ببینید همچین چیزی ممکنه؟ اصلا یک ذره با منطق می خوانه؟
      چرا باید کسی همچین اجازه ای بده؟
      مگر مردم دیوانه هستند که اجازه بدهند کارشان بدون ذکر منبع اونم در قدیمی ترین روزنامه چاپ بشه.
      شما خودت بودی اینکارو می کردی؟
      چرا همه جای مامی سایت حتی واسه عکس های سرقتی نوشتید که هر کسی خواست استفاده کنه باید با ذکر منبع باشد؟
      چرا شما واترمارک بگندگی نصف عکس می گذارید رو عکس؟
      عکسی که روش واترمارک می زنند یعنی فقط برای زیبایی است یا برای اینه که بگن ای مردم این عکس صاحب دارد
      بعد برم حقم را بگیرم؟ شوخی می کنید حتما.
      دهان گشاد هم مال شوهر دروغگو و بی تربیت مریم محمدی است که حتی ایمیل خانمش را با تغییر منتشر کرده.
      شما بهتر است برای اربابتان متاسف باشید.

      حذف
  15. سلام بانو من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.واقعا از اين ماجرا متاسف شدم.من خودم تجربه اي مشابه شما داشتم....من تصويرگر هستم،براي كتاب هاي كودك و نوجوان، سال گذشته چند نمونه از كارهايم رابراي مجله بسيار معروف "ك.ب" كه چند و چندسال است مجله مخصوص بچه ها چاپ ميكند، به عنوان نمونه كار فرستادم كه اگر خوششان آمد با هم همكاري كنيم.خلاصه جوابي به ايميل من ندادند و فكر كردم قضيه منتفي است، حدود 6 ماه بعد خيلي اتفاقي شماره اي از مجله شان را ديدم كه كارهايم به صورت تكه تكه و بريده شده، يعني نصف كار را در چاپ حذف كرده بودند،و كيفيت چاپ افتضاح و از همه مهمتر بدون نام بردن از بنده به عنوان تصويرگر و هنرمند صاحب اثر چاپ كردند. پيگيري هايم نيز نتيجه اي نداد و مدير هنري مجله در نهايت وقاحت بهم گفت: هميني است كه هست، هر كاري ميخواهي برو بكن، خيلي هم دلت بخواهد كارهاي مزخرفت را چاپ كرده ايم!
    احساس شما را كاملا درك ميكنم و متاسفم.متاسفم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام .لیلا خانم من مدتهاست از مطالب باارزش شما استفاده میکنم وبرای وضعیت پیش اومده خیلی متاسف شدم.این مسایل و تفاهم این زن و شوهر منو یاد ماجرایی انداخت که چند سال پیش واسه دوستم اتفاق افتاد.دوستم یه پزشک متخصص توی یه شهرستان کوچک بود. میدونید که شهرهای کوچک متخصص کم داره و این افراد به نوعی سرشناس به حساب میان .یه روز عاشورا که دوستم و شوهرش واسه دیدن خانواده اش به شهر خودش میره برمیگرده خونه اش تو شهرستان و متاسفانه میبینه که دزد اومده و خونه رو جارو کرده. و بدتر از اون اینکه دزده البوم عکس و فیلم عروسی اش رو هم برده. دوستم واسه هیچی به اندازه فیلم والبوم ناراحت نبود.چند ماه بعد این دزد محترم توی یه خونه دیگه سر صحنه جرم گیر می افته و به بقیه دزدی ها هم اعتراف میکنه .با دوستم تماس میگیرن که بیا دزدو گرفتیم دوستم اول ازهمه سراغ فیلم و عکس رو میگیره . دزده میگه وسایل رو فروختم اما عکسها تو خونه است برده بودم خانمم عکس خانم دکتر و ببینه !!!!!! ادم دلش ضعف میره واسه اینهمه صمیمیت و تفاهم.

      حذف
  16. سلام
    لیلا جون ببخشید چند روزی سرم گرم بود و نتونستم سر بزنم، حالا هم که اومدم میبینم کلی افشاگری کردی، برات دعا میکنم تا به حق این ماه رمضان عزیز بتونی حق رو به حقدار برسونی
    یا علی

    پاسخحذف
  17. عزیزم من تا چند وقت پیش بی خبر بودم امروز بعد قر نی امدم تو وبلوگت . چه خبری بابا عجب مردم بی شعوری والا .... واقعن الان عصبانی شدم هفته پیش یه مطلب ازت در همینمورد تو فسبوک دیدم و شر کردم ولی نمیدونستم عمق فاجعه اینقدره ............. باور کن لیلا جان من واسه همین گرفتاری ها از کار کنار گرفتم میدیدی که چقدر فعال بودم هنوزم مینویسم و عکاسی میکنم اما واسه خودم . بعدیش اینکه ما با مملکتی سرو کار داریم که حقوق اصلی مردم به راحتی زیره پا گذشته میشه چه برسه به این موارد . دزدی و آدم کشی به راحتی و آسونی میدونم که خیلی ناراحت کننده است نمیدونم میشه شکایات رسمی کرد تو ایران مصلا یکی از اقوام این کارو واست بکنه و تو وکالت بدی آخه اندازه دزدی اینا یکی و دو تا نبوده یا در حده چند تا عکس هم نیست یباره میرفت اسم وبلوگتو عوض میکرد راحت تر بود واقعن متاسفم تا جایی که بتونم اعلام میکنم ببینم میشه تو ایران کاری کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چی بگم پروشات جون بعضی ها ادم رو حیرون میکنن با کارهاشون

      دنبالشم که حتما حالشون رو بگیرم

      حذف
  18. ino didi Leyla jan man alan didam
    koli vasashoon neveshtam ama kheili mazloom nama tar az in harfan
    http://www.mamisite.com/component/content/article/140-update/977-m.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعد این همه دروغ و دروغ بافی و رو شدن دروغهاشون من بودم دلم میخواست زمین دهن باز کنه و من رو ببلعه

      واقعا که از کوزه همان تراود که در اوست

      حذف
  19. سلام لیلا جان
    واقعاً جا داره بابت اینهمه اطلاعات و ذوق و هنری که داری بهت تبریک بگم و بابت اینکه همه تجربیاتت رو در اختیار هموطنا میذاری ازت تشکر کنم. با اینکه من متأسفانه دیر از جریان مطلع شدم ولی ساعتها نشستم و تمام پستها و کامنتهاتو خوندم. آره این خانوم (و قطعا همسرش) مجرم هستند و تازه به جرأت میتونم بگم که تا به حال جرمی به این وقاحت ندیدم. من کاملا با نظراتت در مورد ادعاها و دفاعیات بیجا و ناشیانه این دو دروغگو و همدستان شون موافقم. اما با عرض معذرت با این نظرت در مورد کلیت مامی سایتیها موافق نیستم. (کما اینکه خودت دیدی یکیشون کامنت منصفانه مؤدبانه برات گذاشته بود) گرچه من دوست دارم پاسخ قانون به این دو جاعل بستن سایت یا لغو مجوز فعالیت این دوتا باشه اما دلم میخواست تو هم بهتر از این جواب مامی سایتیها رو میدادی. احتمالا که نه، حتما در این سایت هم مدیران و اعضایی جز این دو نفر هستند که خودشون خلاق بوده اند و از دستمایه هنر و رنج خودشون بهره بردند یا پولی کسب کردند. البته همین افرادی هم که ازشون دفاع میکنم اگه خودشون گرفتار متقلبها و نااهلانی مث این زوج شده بودند، احتمال قریب به یقین همین برداشت و عکس العمل رو داشتن. حتی خود من هم شاید در وهله اول همین کارو میکردم. اما نمیدونم چرا دوست داشتم خیرخواهانه و دوستانه و حتی خصوصی نظرم رو بهت برسونم: به نظر من همواره حتی در مقابل بی رحم ترین و بی انصاف ترین دشمن هم باید انصاف و عدالت رو رعایت کرد و فقط در حد جرم اونا رو مؤاخذه نمود و فقط هم مجرمان رو نه وابستگان بیگناه رو. همینطور دلم میخواد از مامی سایتیهای خوب (نه بدان شون!) به خاطر اینکه آرزوی تعطیلی سایتشون رو کردم عذر بخوام. امیدوارم هر اتفاقی افتاد (چه این خطاکاران مجازات شدن یا نه) هنرمندان اون سایت به طور مستقل مامی سایت یا سایت خودشون رو اداره کنن و از همکاری با این دوتا استنکاف (خودداری) کنن. در آخر هم گرچه برات آرزوی پیروزی دارم، اما میخوام فقط در مقام دلداری یه چیزی بهت بگم: من سالهاست (از زمانی که مکررا در عرصه های مختلف به خصوص موسیقی شاهد انتشار و پخش غیرمجاز آثار بودم و بخصوص از زمانی که پای سایتهای گوناگون و شبکه های مجازی به دنیامون باز شده) به این نتیجه رسیدم که کپی رایت و مالکیت معنوی (آی.پی) مظلومترین و مهجورترین قانونهای عصر ما هستن. حتی در معدود کشورهای بسیار قانونمند و با دسیپلین اگه نگیم مهجوره، حداقل از سایر قانونهاشون مظلوم تره. بسیاری آثار موسیقایی و سینمایی و غیره و غیره به راحتی در دسترس هستن و گاهی ما و اونا به راحتی ازشون سوء استفاده میکنیم. امیدوارم روزی برسه که از شر این بی نظمی و بی عدالتی خلاص شیم، مخصوصا در ایرانی که ما هستیم و موطن شماست. نمیدونم الان که اینو برات می نویسم پرونده به کجا کشیده، اما در هر صورت دوست توام و خوشحالم که دیگه ف.ی.ل.ت.ر نیستی و میتونم براحتی سر بزنم و ازت در درس بگیرم. ممنون که خوندی. بوس

    پاسخحذف