شارلاتانیسم از نوع رو بجلو قسمت دوم



خوب پس از اینکه یکی از دوستان عزیز زحمت کشید و کامنت مورد اشاره محمدی را پیدا کرد، اینجا می گذارمش تا بیشتر به عمق فساد و دروغگویی این مرد وقیح  و زنش پی ببرید.
از کافه شمشیری هم سپاسگذارم که فریز کردن یک صفحه اینترنتی را یادم داد. با این چیزای تکنولژی تعجب اوره برخی ها فکر می کنند میشه دیگران را براحتی گول زد.
پست اصلی این است: کلیک
خب صفحه فریز شده این است: کلیک

خوبیش اینه که صفحه فریز شده در سایت دیگری میزبانی می شه و هیچ کسی نمی تواند تغییرش بدهد.


کل چیزی که مریم  محمدی  بر اساس اون ادعا می کنه مطالب منو با توافق دوستانه دزدی کرده اینه:

دوست عزیز
من مدیر ( سایت تخصصی بانوان - مامی سایت ) هستم. از طریق سرچ با وبلاگ خوبتون آشنا شدم و باید به این همه هنر و خلاقیت احسنت گفت. این کامنت رو بابت عرض خسته نباشید و دست مریزاد و همینطور کسب اجازه برای نشر برخی از مطالب خوبتون در مامی سایت ( البته با ذکر منبع و نامتون ) میذارم.
شاد و پیروز باشید

سپاس مریم جان شما لطف دارید و خوشحالم کردین با کامنتتون

خواهش میکنم از نظر من باذکر منبع بلامانع هست و باعث افتخار هست برای من که بتونم مفید واقع بشم


شما جاییش روزنامه، چاپ، اطلاعات ، لوگوی حذف شده، به اسم خود مریم محمدی می بینید؟!؟!
یا نشر با ذکر منبع و نام در مامی سایت؟؟

این دو چه ربطی به هم دارند؟ من شاید خوب متوجه نمی شم، اگر کسی فکر می کنه حق با شوهر مریم محمدی است که می گه :"توافق دوستانه ای که به صورت عمومی در وبلاگ ایشان صورت گرفته بود، تعدادی از تصاویر ، در یکی از نشریات غیر تخصصی ( در زمینه آشپزی ) انتشار یافت" به من توضیح بده، من اگر اشتباه از من است، امادگیشو دارم قبول کنم.


جالب اینجاست که؛ خود شوهر مریم محمدی که در اون مطلب گنداب نوشتند:
"چرا ایشان در ژانویه 2011 ( اوایل بهمن 89 ) با سخاوت در قبال کسب اجازه مدیر مربوطه مبنی بر استفاده از عکسها پاسخ مثبت داده اند؟"
و اون دوست هم رفته و همه کامنت های ژانویه را مو بمو خوانده تا اینو پیدا کرد.
پس با این حساب تمام این مدت شوهر مریم محمدی از محل کامنت اگاه بود و باز با بی شرمی می گفت من حذفش کرده ام. نمی دانم به حساب حماقتش بگذارم یا شارلاتانی اش که نمی توانه بی دروغ زندگی کنه.

خب پس این بود اجازه ای که می گفتی؟

با روشن شدن این قضیه دیگر شاید نیازی به انتشار کامل ایمیل ها هم نباشد. مگر چیز دیگری برای روشن شدن وجود داره؟


راستش نمی دانم دلم به حال خود  محمدی  بسوزه با این شوهرش


به هر حال این ادم وقیح حرف اخرش اینا بودند:

1- بابت تمام 106 عکس و 52 مطلب دزدی شده، در مقابل 1 میلیون تومانی که من خواستم (و راستش نمی دانم خودم این همه از کارام را حاضر می شدم به این مبلغ بفروشم)،  مبلغ بسیار تحقیر کننده  صد و بیست و سه هزار و هفتصد و پنجاه تومان بابت خسارت و جلب رضایت پرداخت کنه.

2- من خواسته ام این بود که هر جا که در روزنامه اطلاعات (نسخه اینترنتی، چاپی را که کاری نمی شه کرد) کارهای من عرضه شده، اسم مریم محمدی با اسم من بعنوان تهیه کننده و عکاس عوض بشه. شوهر محمدی در این مورد، با کمال بی شرمی نوشت که مطالب را چک کرده و چون خانمش مطالب را تغییر داده بودند (!!)؛ صاحب اونا شناخته می شود!!
دقیقا نوشت:
"در خصوص اصلاح موارد درخواستی در روزنامه مربوطه، به اطلاع میرساند که حسب بررسیِ صورت گرفته، شما نسبت به مطالب نمی توانید ادعایی داشته باشید، لذا تغییر نام، تحت هیچ شرایطی برای شانزده مورد چاپی امکان پذیر نمی باشد؛ تنها جهت تصاویر چاپ شده، روزنامه می تواند به صلاحدید خویش در یک شماره اصلاحیه چاپ نماید که جهت تسریع در چاپ، پیگیر موضوع خواهم بود"


یعنی فکر می کنید ایشان می تونست مطالب را بدون عکس ها در روزنامه اطلاعات منتشر کنه؟ چرا اینکارو نکرد تا خیالش راحت باشه؟ آیا  بدون عکس های دزدی  حتی به دفتر روزنامه  راهش می دادند؟


یعنی من باید حساب کتاب شوهر محمدی را قبول می کردم که ارزش 106 تا عکس من،  صد و بیست و سه هزار و هفتصد و پنجاه تومان است؟
من اگر نخواهم عکس هایم را به این قیمت بفروشم، چه کسی را باید ببینم؟ اخه شما بیجا کردید برداشتید عکس ها را کش رفتید، الانم می گید پولش می شه اینقدر! وقتی داشتید دزدی می کردید چرا این بفکرتان نرسید که من ممکنه راضی نباشم؟ مگر به من گفتید عکسات را دانه ای 1160 تومان می خرند، می فروشی به این قیمت؟


 یک دزد ایا الان بابت این همه دزدی و وقاحت، انتظار حق پورسانت هم باید داشته باشد؟ بنظر می رسه، خودش فکر می کنه که چون زحمت دزدی و انتقال عکس ها بر دوش های خسته اش بوده، باید هم یک چیزی بهش برسه! چون اگر اون نبود که این عکس ها منتشر نمی شدند! بنظرتون اینطوری فکر می کنه؟ مضحک نیست؟

آیا به نظر شما خواسته های من بیش از اندازه بودند؟ ایا این مسوولیت روزنامه نبود که به حل این گندکاری بوجود امده کمک کنه؟ روزنامه که همان اول کاری با یک مسولیت شناسی مثال زدنی کل کاسه کوزه را سر مریم محمدی شکست و گفت که به همکاری با مریم محمدی از مدتی قبل خاتمه داده و شاید یک تصحیحیه در یک شماره منتشر کنه (ایا کرده؟)
ایا اگر هرکدام از شما بودید، برای 52 مطلب و 106 تا عکس دزدی،  صد و بیست و سه هزار و هفتصد و پنجاه تومان قبول می کردید و می رفتید پی کار خودتان؟ قبول می کردید کارها هم به اسم م م تمام بشود؟  ایا اعصابتان خرد نمی شد از این همه پررویی و وقاحت؟

اتفاق دیگری که افتاد و کمتر از این پیشنهادهای بی معنا نبود:
من یک تماس تلفنی 80 دقیقه ای با شوهر مریم محمدی داشتم ، که به اصرار ایشون و فرستادن ایمیل های خواهش میکنم با من تماس بگیرید  انهم بعد از 1 ماه از گذشت قضیه ان هم با تهدید من که اگر تا 4 روز دیگر کسی به ایمیل هایم جواب گو نباشد شکایت خواهم کرد  که اکثر دقایقش مشغول گفتن اراجیف بی ربط بود،مثل ماجرای اشنایی ایشون با همسرش تا خواستگاری و ازدواج!!!  فحش به دولت و روزنامه و کارمندان روزنامه مثل خانم "آ ر " که گویا ایشون باعث همه این مشکلات شدن
و اعتراف به اینکه خودش در جریان دزدی های همسرش هست چون هیچ دزدی رو از هم پنهان نمیکنند چون صمیمیت در بین این دو زوج دزد غلغل میکند  و... و در اخر با نمایش دادن شخصیت واقعی خودشان این مکالمه پایان یافت

پس از این بود که کامنت های فحش و الفاظ رکیک شروع شد. من راستش در این مدت طولانی وبلاگ نویسی هیچوقت پیش نیامده بود کسی بیاید کامنت فحش بنویسد! با شروع دخالت رسمی این ادم بی تربیت، این روند شروع شد. یعنی اینقدر یه ادم بزدل و پست باشه که بیاد بطور ناشناس در وبسایت یک زن، فحش بنویسه و بعد بره تو وبسایتش بنویسه چرا کامنت های من منتشر نمی شه؟!  :( من ماندم این مرد بی فرهنگ اگر خودش کامنت های ناسزا را نمی گذاره، از کجا می دونه کامنتاش منتشر نمی شه؟ پس چرا کامنت های مخالف من و همدردی باهاش منتشر می شه؟ 


 لااقل دزد هستی، جنتلمن باش! موندم کی محمدی می خواد به این مرد احمق یاد بده، موقع حرف زدن با یک خانم، القاب خانوادگی اجدادیش را استفاده نکنه.
آخه بی نزاکت جز تو کی می خواد وقتشو تلف کنه بیاد ناشناس کامنت های فحش بذاره که دلش خنک بشه! مردم مگر بیکارند کامنت رکیک بگذارند که می دانند منتشر نمی شه. جز کسی که اون قدر ترسو است که دلش می خواد فحش بده، ولی جرات نداره با اسم خودش باشه. همانطور که میخواستی به من ایمیل نزنی که هم شخصیتت ثبت نشه و هم حرفهای بی سر و ته  و هم اعترافاتت به دزدی همسرت




برای مشــــــــــــــــــــــــــــاهده بقیه دزدی های این دو زن و شوهر به این پست مراجعه کنید " روی کلمه به این پست کلیک کنید "

۴۳ نظر:

  1. متاسفم لیلا ؛ واقعا ناراحت شدم ازاینکه انقدر این آدمها بی فرهنگن ، آخه چی باید بهشون گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. Faghat mishe mote'asef bood vase afradi ke hatta khodeshoon ro gool mizanand!!! Leila jan roozi ke Neda khaharam in mozoO ro be man goft man goftam leila ba yek vakile khoob mitoone dar ezaye har post hatta 100$ ham begire kame... Oonaggt inha; Heh adam dar moghabele ina harf nazane behtare :|

    پاسخحذف
  3. هر دم ازین باغ بری می رسد! چی بگه آدم... خیلی دوره زمونه بدی شده... پر از نامردی، دزدی و دروغ گویی. آخه تا کی؟؟؟ تا کجا؟؟؟ به چه قیمتی؟!
    نمیشه گفت ناراحت نباش، درست میشه لیلا جان... واقعا نمیشه. ما که میایم و لذت می بریم از کارات دلمون خون میشه چه برسه به شما که این همه برای پیشرفت کارت زحمت کشیدی. من دو سال مهمون این خونه ام از کدبانویی ات خیلی درش گرفتم. کاری جز تشکر و نام بردن و تعریف از سایتون پیش دوستام نتونستم بکنم.
    خدا ازشون نگذره... همین!

    پاسخحذف
  4. سلام لیلا جان از کسی که همچین به این راحتی همچین کاری میکنه جوابی غیر از این توقع نمی رفت.هر کس طبق شخصیت واصالتش عمل میکنه . خدا را شاکر باش که تو همچین شخصیتی نداری .

    پاسخحذف
  5. سلام
    لیلا جون، در همون روزهای اول که این اتفاق افتاده بود من تماس گرفتم روزنامه اطلاعات(البته بدون اجازه شما!و امیدوارم ناراحت نشی....چون من خودمم روزنامه نگارم و می خواستم ته و توی ماجرا را درآورم و البته بهم خیلی برخورده بود که یک مثلا همکار این حرکت رو انجام داده!) بعد با سردبیر بخش ضمیمه خانواده شون صحبت کردم و گفتم می خوام با خانم محمدی صحبت کنم.من این عکسها و دستورات را قبلا جایی دیده بودم و راجع به منبع دستورات سوال دارم ازشون.
    آقای سردبیر منو محترمانه پیچوند.و من مطمئن شدم که مریم محمدی کلا فقط یه اسمه و سردبیر هم در حریانه.
    وقتی دیدم داره حرف مجانی میزنه!گفتم اصلا من دوست این خانومی هستم که مطالبشونو دزدیدید.ایشون از شما شکایت می کنه.سردبیر هم گفت بهش بگید خودش زنگ بزنه یا وکیل بگیره.تازه اگه میشه به خاطر خورش کرفس از کسی شکایت کرد و محکومش کرد بره بکنه!"به خدا این جمله آخر عین گفته شه!
    و گوشی را قطع کرد!

    پاسخحذف
  6. ببخشید....
    گفتم شاید همه اش توی یک پست جا نشه....
    ولی به هر حال میخوام بهت بگم این مریم محمدی و شوهرش حتمن اسم مستعارن.
    و اینکه شما نرخ کمی دادی!
    الان حق التحریر یک صفحه دستور غذای معمولی توی یک مجله آشپزی حدود 50 تا 70 هزارتومانه!و تازه با این همه عکس استریپ نیست.
    و من نرخ روزنامه همشهری را دارم که برای ستونی تقریبا اندازه ستونی که مطالبت چاپ شده، حدود 40 تا 50 هزارتومانه.
    حالا این صدو اندی تومان از کجا اومد؟!!!اللله اعلم.
    ولی اون آقای سردبیر راست میگفت!توی مملکت ما واسه خورش کرفس نمی شه از کسی شکایت کرد!!واسه تجاوز به عنف هم نمیشه...واسه اینکه اگه گوشه پارک یه فروشنده مواد مخدر رو هم ببینی کاری از دست تو و پلیس و قاضی برنماد!اما اگه یه مجری توی تلویزیون از آقای پرزیدنت انتقاد کنه می تونه تا پای اخراج هم بره!
    من کسی رو میشناسم که سروانه و چون از پادگانشون موقع کشیک اون یه سگ دزدیده شده ایشون هر روز میره دادگاه و بازجویی و بهش گفتن درجه بعدیت ممکنه تا 4 سال به تعویق بیفته.
    عزیزم هر جای این کامنت و اصلا همه اش را می تونی پاک کنی .فقط برای خودت گفتم که بدونی.من توی وبلاگم هم این ضیه رو منتشر می کنم.امیدوارم از ادامه کارت دلسرد نشی.کارت بیسته دوست من

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از لطفت زهرا جون لطف کردی عزیزم
      :|

      حذف
  7. سلام لیلا جان
    از شنیدن و دیدن آثار این دزدی هنری واقعا متاسف شدم. میدونم که چقدر سخته ببینی کسی از حاصل زحمتت استفاده کرده و بجای تلاش برای کسب رضایت صاحب اثر تازه طلبکار هم میشه. از صمیم قلب برات دعا میکنم که بتونی نتیجه دلخواهت رو از پیگیری این داستان بدست بیاری. اگه فکر میکنی هر کدوم از ما هم میتونیم به هر شکلی بهت کمک کنیم حتما بهمون بگو. من و همه بازدیدکننده های آشپزخونه کوچیکت اونقدر ازین وبلاگ استفاده کرده ایم که دوست یا عضوی از این خونه به حساب بیایم و بخوایم توی سختی هم همراهیت کنیم.
    میگم از اونجا که همیشه هر تحولی باید از یک همراهی جمعی شروع بشه، کاش همه دوستانی که از عکسها و دستورای وبلاگشون استفاده شده به روزنامه زنگ بزنن و ازین خانم شکایت کنن. نه اینکه فکر کنی من امیدوارم روزنامه خیلی مسئول و جوابگو باشه ها ولی این تماسهای دسته جمعی میتونه باعث بشه که خانم محمدی تو محل کارش یه کم به زحمت بیفته و ازش بخوان یه جوری رضایت آدمهایی که ازشون دزدی هنری کرده رو بدست بیاره تا تماسهای مکرر قطع بشه. در هر صورت برات آرزوی موفقیت و دلگرمی میکنم

    پاسخحذف
  8. خیلی خیلی متاسفم که همچین کسانی رو باید هموطن بنام که به جای اینکه وسائل ترقی و پیشرفت هموطنان و دیگران ایرانیان رو فراهم کنند چیزی جز خودنمایی به آنهم بوسلیه هنر دیگران و سنگ جلو پای ترقی هم اندختن یاد نگرفته اند.. متاسفانه این مورد اول و حتا آخر هم نخواهد بود، لیلا جان اگه کاری از دست ما برمیاد بگید که انجام بدیم که وبلاگ محبوبمون رو حمایت کنیم .. اگه من اجازه داشته باشم که نظر بدم، به نظر من هنر و زحماتی که شما میکشین، خلاقیت و ابدا ، توضیح و عکاسی از روند تهیه و و و ، قیمتی نداره، و اگه بحث تنبیه ست که باید خیلی بیشتر از یک میلیون درخواست غرامت میکردید بلکم این موجودات در آینده جرات نکنند این کار و با کسی دیگر هم بکنند ..لیلا جان امیدوارم این موضوعات انقدر ناراحت نکنه که تو کارت سرد شی .. ما دوستت داریم و ازت حمایت میکنیم ..

    پاسخحذف
  9. واقعا شرم به آدمهايى كه روزگارشونو با دزدى از مردم سپرى مى كنند ، با تمام وجودتون خجالت بكشيد و دست از دزدى برداريد قطعا اين تنها دزديشون نيست، كسى كه ميتونه راحت دزدى ادبى كنه بعيد نيست سوپر ماركت هم كه ميره دست به دزدى بزنه ، شرم بهشون
    Leila jan shoma axhato ba microsoft word watermark kon ke dige natonan logo weblog ro be rahati bardaran o axato be esme khodeshon chap konan

    پاسخحذف
  10. سلام لیلا خانم ... من بار اولی هست که اینجا کامنت میگذارم اما الان چند وقتیه که دارم از مطالب خوبتون استفاده میکنم و کلی تنوع وارد منوی غذایی ما شده ... دیروز در یه پیج در فیسبوک به نام"آشپزخانه فیسبوک" بازم شاهد دزدیده شدن کاراتون بودم و فقط خدا می دونه آدمین اون صفحه کیه ... البته کم کسانی شما رو و عکسا و کارای بی نطیرتون رو نمی شناسن و با حرفا و تذکرهای شماو بقیه مطلب رو پاک کرد ... آدم های اینجوری متاسفانه تعدادشون کم نیست و کسی اگر واقعا ذره ای وجدان داشته باشه باید خودشو بذاره جای شما و سعی کنه دقیقا خودشو جای شما تصور کنه تا بفهمه واقعا چقدر این مدته بهتون سخت گذشته ... لیلا خانم نذارین اینجور آدما و کارای کثیف و بی ارزششون صفحه ی ذهن شما رو پر کنن ... از حق خودتون دفاع کنید تا آخرش ... فقط نذارین که این کار اونا جای همه چیزو بگیره و بازم به کارای خوبتون ادامه بدین ... آخه دل بعضی از خواننده ها بدجوری برای آرامشتون و کاراتون و عکسای حاشیه تنگ شده . همیشه موفق باشی دوست عزیز . راستی منم آذریم :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از دلگرمیهاتون مریم جان
      ادم بیفرهنگ و بیشعور رو متاسفانه نمیشه کاریش کرد کاش میشد به اینجور افراد کمی شعور و وجدان تزریق کرد

      حذف
  11. سلام لیلا جون خیلی وقت بود نمی تونستم برات کامنت بگذارم و واقعا" نمیدونم چرا نمیشد. ولی خوب پیگیر دستورات خوبت بودم. امشب هم می خوام شامی چشم بلبلی رو درست کنم.تمام مطالب رو خوندم و متاسفم از اتفاقی که افتاده فکر کنم بهتر باشه یه کاری کنی کسی نتونه صفحاتت رو کپی کنه.چه آدمهای بی شخصیتی پیدا میشن..اینا اگه شخصیت داشتند که اینکارها رو نمی کردن پس باهاشون بحث نکن عزیزم اعصاب خودت رو خورد نکن و به فکر راه چاره باش تا دیگه کسی نتونه از اینکارها بکنه

    پاسخحذف
  12. چقدر پست!!!!!! واقعا اینا دیگه کین!
    این همه جون بکن مطلب بنویس عکس بگیر فوتوشاپش کن غذا درست کن شیرینی درست کن و اینم عاقبتش
    ایشالا از توی چشماشون در بیاد

    پاسخحذف
  13. salam leila jooni
    man bara in dozda tu site eshun payam gozashtam diruz. matnesh ine:
    من خواننده هر دو وبلاگ هستم
    اگر شما میخواهید انسانی برخورد کنید کامنت منو حذف نکنید
    شما کاملا قضیه رو عوض میکنید. شما از مطالب ایشون استفاده بدون اجازه کردید. چرا لوگو رو پاک کردید؟ در هر صورت بابت انتشارش هر چند ناچیز پول گرفتید
    الان هم نوشتن این پست واقعیت نیست

    مدیر سایت: سپاس از اینکه برخورد انسانی را به من آموختید!!! ( از خوانندگان یا بهتر بگویم خود آن خانم چنین نگارشهایی بعید نیست البته ! )
    استفاده از مطالب ایشان با کسب اجازه بوده ولی نه آنطور که خودشان کامنت را دستکاری کرده اند، ولی جالب تر اینکه تمام کامنتهای پستهایشان قبل از جنجالهای وسیع ایشان کنترل شده بود، کامنتی که در حال حاضر در وبلاگشان لینک داده اند، تا چند روز پیش غیر فعال بوده! تا اینکه بعد از انتشار این مطلب در مامی سایت، تصمیم به بازی کردن با این کامنت به شکل دیگری گرفته اند!
    خانم محمدی در هیچ وبلاگ یا سایتی خود را با نام کامل معرفی نمی کرده اند و یقیناً از نام خانوادگی یا نام کاربری استفاده میکردند و این یکی از اشتباهاتی است که این خانم در ویرایش کامنت مورد نظر ندانسته مرتکب شده اند.
    متاسفم!

    ـــــــــــــــ ـ
    در ضمن خانوم محترم شما احتمالاً !!! در ایران زندگی نمیکنید ( من از نشریات خارج از ایران اطلاعی ندارم )
    در کدام نشریه دیده اید که عکس یک مقاله را با لوگو چاپ کنند؟ تمام تصاویر چاپ شده در نشریات حالت نمایشی دارند و بدون لوگو چاپ میشوند و اکثراً هم از خبرگزاریها و سایتهای مختلف گردآوری شده و لوگوی آن را یا حذف میکنند و یا آنقدر تصویر را بزرگ میکنند که لوگو از بخش قابل چاپ خارج شود.
    شما تمام نشریات کشور را زیر سوال میبرید.

    bebin che javabi dade.
    kheily avazi hastan raftareshun az noe raftere .... keshvar hast

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سارا جون این رفتارشون هست که باعث میشه راحت اسم شارلاتان رو بهشون نسبت داد عزیزم

      دروغ هم که براشون حناق نیست

      بگو لوگو رو بریدی پس چرا لینک وبلاگ رو ندادی زیر عکس یا اشاره ای به عکاسش نکردی؟؟

      پس چرا توی روزنامه های دیگه ,روزنامه نگارهاش هم لینک وبلاگ رو مینویسن و هم اسم طرف رو؟؟


      من خودم ایمیل زدم به روزنامه گفتن باید اسم عکاس و نویسنده زیر عکس یا مطالب اورده بشه اما این خانوم به ما گفته بود که اینها همش کار خودم هست و ما نمیدونستیم ایشون دروغ میگن


      این زن و شوهر به دزدی و دست کجی عادت کردن دروغ هم که براشون کاری نداره چیزی که بلنده
      براشون دیوار حاشاست


      به بچه 5 ساله بگی طرف خودش اجازه داد من برم عکسهاشو بدون اسم و بدون اشاره به منبع به اسم خودم چاپشون کنم و پول بگیرم ایا خندش نمیگیره؟؟


      روزنامه جام جم از روزنامه های ایرانی است که در ایران هم چاپ میشود ولی خود این روزنامه وقتی مطالبی را از وبلاگی گرفته باشند اعلام میکنند و احتمالا" این به خاطر آن فرد روزنامه نگار است که نمیخواهد چیزی را به اسم خود بزند نمونه اش هم این است :
      http://www.jamejamonline.ir/FlashNewsPaper.aspx?type=newspaper&year=1391&Month=03&Day=25
      صفحه11 مطلب تاکسی نارنجی از زهرا منصف با ذکر نام وبلاگ ، مطلب به همین سادگی از جاوید طاهری با ذکر نام وبلاگ و مطلب در نبودت گم شده ام از گلاره چگینی با ذکر نام وبلاگ ، این روزنامه و البته روزنامه نگاری که مطالب را گرد آورده از ذکر منابع کوتاهی نکرده است

      حذف
  14. ----- Forwarded Message -----
    From:...........................
    To: yemalilar1389@yahoo.com
    Sent: Saturday, June 30, 2012 6:34 AM
    Subject: توضیح درباره صفحه آشپزی روزنامه اطلاعات/ Ettelaat Newspaper

    به نام خدا
    سرکار خانم لیلا ق سلام. وقت بخیر.
    مشکل به وجود آمده برای خود ما هم غافلگیرکننده بود چون طبق قرار قبلی که از دو سال قبل با خانم محمدی داشتیم، قرار بود مطالب و عکس ها، تولیدی خود ایشان باشند و با توجه به سابقه ای که خانم محمدی در مدیریت مامی سایت دارند، به عملکرد ایشان اعتماد کامل داشتیم.
    دو سه هفته قبل در تماس با یکی از دوستان شما درباره عکس لازانیای بادمجان به ما توضیحاتی داده شد که ما قول پیگیری دادیم و همان زمان با خانم مریم محمدی تماس گرفتیم، و ایشان توضیح دادند منبع عکس سایت http://oktayusta.com.tr/yemektarifleri/ است. بلافاصله با دوست شما (که متاسفانه اسم شان را فراموش کرده ام) تماس گرفته و این توضیح را با ایشان در میان گذاشتم که ایشان هم با توجه به تسلط شما و خانم محمدی به زبان ترکی و کیفیت ژورنالی و حرفه ای عکس ها، در این حدس با ما موافق بودند که احتمالا از منبع مشترکی برای ترجمه و انتشار استفاده شده است. در نتیجه موضوع ظاهرا خاتمه پیدا کرد.
    تا این که امروز از دفتر روزنامه با خبر شدیم که مجددا به صفحات آشپزی روزنامه اعتراض شده است.
    قبل از هر چیز باید به خاطر ماجرای پیش آمده عذرخواهی کنم. نه من و نه هیچ کدام از همکاران روزنامه اطلاعات تا همین امروز از این که مسوول صفحه آشپزی از عکس های وبلاگ شما استفاده می کردند، با خبر نبودیم. به ویژه این که همه وبلاگ های موجود در دامنه بلاگ اسپات در ایران فیلتر هستند و ما حتی به طور تصادفی هم متوجه تطابق عکس های صفحه آشپزی روزنامه با وبلاگ شما نشده بودیم.

    این خانوم حتی به روزنامه هم دروغ گفته ببینید حتی یک لینک دیگه ای رو بهشون فرستاده که اونها رو هم بپیچونه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اخه یکی نیست بگه حالا به دروغ از من اجازه گرفتی از بقیه هم اجازه گرفتی؟
      از گیلدا جون ؟
      از اقای روزبه؟

      به نظر میرسه ایشون از همه وبلاگها کسب اجازه دارن برای دزدیشون !!!!

      حذف
  15. سلام لیلا جان

    من هر روز میام اینجا و صفحتو می‌خونم و همه چیزو هر روز پیگیری می‌کنم برای ۲تا کار آزت اجازه می‌خوام یکی‌ برای گذاشتم پیغام توی صفحهٔ مامی سایت و توضیح در اینکه من ۱ ساله پیش اسم روزنامرو بهت اشتباه گفتم و تو به طور اشتباه جای دیگه دنبال مطالبت گشتی و دیگه اینکه در مورد این جواب روزنامه من در تماسی که باهاشون داشتم به هر عنوان با حدسشون موافق نبودم که تو مطالب ترجمه کردی حتی بهشون گفتم که خانم لیلا اگر مطالبو ترجمه کنه نمیاد لوگوی سایتشو بزنه روی عکسها و اونها هم قبول کردن و گفتن توی وبسایتت باهات تماس میگیرن و کامنت میزارن و موضوع را پیگیری می‌کنن که من به محضی که برگشتم از ایران عکسو برات فرستادم و پرسیدم در مورد تماسشان

    خانم محمدی و آقای استیری اگه بلدید از فیلتر شکن استفاده کنید و مطالب دیگران بدزدید لطفا یه کمی‌ هم وقت بذارید در مورد اینکه دنیا و محیط اطرافتون اطلاعات داشته باشید توی دنیای امروز این کار اسمش دزدیه و می‌تونه پیگرد قانونی داشته باشه گذشت اون روزهای که یکی‌ پا میشد میرفت یه کشور دیگه یه کتاب میاورد ترجمه میکرد میزد به نامه خودش هیچکسی هم نمیفهمید.

    می‌دونم که این کامنتو میخونید و خیلی‌ مودبانه سعی‌ کردم باهاتون صحبت کنم من ۱ ساله پیش دیدم که شما دارید از کارهای لیلا استفاده می‌کنید متاسفانه به خاطره مشکلاتی که داشتم هم این خبرو دیر رسوندم بهش و هم و منبع اشتباه و اگر نه همون یک ساله پیش داره مغازتون تعطیل شده بود هیون خانم.

    پاسخحذف
  16. سلام
    لیلا جون برات آرزوی موفقیت میکنم
    راه طولانی ای در پیش داری
    یا علی

    پاسخحذف
  17. سلام رویا جون ممنون برای وقتی که میزاری

    اولا شما فکر میکنی اگر بنویسی براشون اونها پابلیش میکنن؟
    پابلیش هم بکنن باز حرفهای چرت خودشون رو میزنن


    این عکسهای من هست و من اینها رو با دوربین خودم گرفتم چه دستورات مال من باشه و چه نباشه اون حق نداره از عکسهای من بدون ذکر نام و منبع استفاده بکنه


    دوم اینکه اگر من دستوری رو ترجمه کردم ایا این خانم حق داره بیاد دستور ترجمه شده من رو برداره بره به اسم خودش بزنه ؟؟ بگه غلط کردی دستور که مال تو نیست؟؟

    ایا ایشون خودش این دستورات رو امتحان کرده؟؟؟ تجربیات خودش رو نوشته؟؟ و با عکس خودش چاپ کرده؟؟

    بله توى اينترنت مثلا دستور پخت لازانیا زياده ولى همه اون دستورات خوب نيستن و دستوراتى كه من با جزئيات مينويسيم توى وبلاگم نتيجه تجربه خودم بوده و نكاتى كه من براى هر دستور مينويسم مطعلق به خود من هست پس دستورات من هم نبايد كاملا كپى بشه ، و بايد با اسم من باشه


    رویا جون ممنون برای همه چی عزیزم

    پاسخحذف
  18. Ghorbonet beram leyla joni kari nakardam man 2 sale bishtare ke mishnasamet va zamany ke weblogeto yad gerftam taze ezdevaj karde bodam man ashpazio ba to yad gereftam inja baram mesle ketab ashpazim mimone ke ghadam be ghadam bahash rah omadam va pa gereftam hala to ashpazi harfy daram bezanam va hamasho madyone toam na tanha az neveshtehat balki az tamame commenthaye mehrabonane va saboranat ke be tamame soalham javab dady.
    ey kash in kar be sar anjami berese be beshe javabeshono dad va ishala hatman mishe :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خواهش میکنم عزیزم این حرفها چیه من کاری نکردم شما خودت با علاقه ای که داشتی تونستی اشپزیت رو خوبتر بکنی

      ممنون از لطف و محبتت کاش یک روز بتونم جبرانشون کنم

      حذف
  19. Dashtan doste khobi mesle to baram behtarin javabe mer30 ke hatsy va hamishe bash hich vaght nazar in chiza va in adama delsardet konan :)

    پاسخحذف
  20. vaghean nemidoonam chi begam leila joon , kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ziyad moteasefam baraye khodam va hameye kasayi ke tu in mamlekat zendegi mikonan va ba dozdi be in bozorgi va zeshti dastemoon be hichhhhhhhhhh ja band nist va hich kari nemishe kard :-( hazmesh kheili sakhteeeeeeeeee vaghean kheiliiiiiiiiiii sakht . ma ke kari azamoon bar nayoomad faghat mishe baz hezaran bar azatoon tashakor konam baraye dastoorate alitoon va honarmandanatoon man ke be hameye donya be har ki bebinam migam in ghaziyaro va hamishe tamame dastoorate khoshmazatoono ke dorost mikonam be hame migam bazam yek donyaaaaaaaaaaaaaaa mamnoonam leila joonam . behtarinhayeeeeeeeee donyaro baratoon arezoo daram

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از همدردیت قاصدک عزیز


      ممنون از محبتت عزیزم

      حذف
  21. متأسفم خانم از برخردی که باشما شده. بالاخره آدم های کلاش و سو استفاده چی همه جا هستند.
    من که از ديدن بلاگ شما بسيار لذت بردم. مرسی.

    پاسخحذف
  22. Leila joon, vaghaan man motaasef shodam. Ama risheye in moshkelat az farhange ghalate keshvare mast ke hanooz ke hanooz hast tooye ghanoon asasi jayi baraye copyright nist. Harche ghadr ham ke bazi adam ha talash mikonan in kare zesht az bein bereh, motaasfane bazi ha be khatere kambood ya bi farhangi, serghat mikonand va akharesh ham fekr mikonan ke kheili adam haye dorosti hastand. Motavajeh nistand ke in joor dozdi az dozdidane pool ham bad tareh.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به امید اینکه روزی بیاد که دیگه حق هیچ کس توی اون مملکت پایمال نشه

      حذف
  23. leila khanom hichkasi nemitoone sitesh ro freeze kone . Mikhayn man yeki az aksatoon ro be onvane nemoone copy konam va bara khodetoon befrestam ?

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فریز کردن خیلی متفاوت هست با بستن کلیک راست وبلاگ

      کپی رو همه میتونن بکنن . فریز ربطی به این نداره .
      هر عکس یا صفحه ای که فریز بشه رو کسی نمیتونه تغییر بده حتی خود فریز کننده

      حذف
  24. همین وبلاگ کافیه که همه از کسانی چون
    مریم محمدی و شوهرش
    به عنوان دو تا دزد یاد کنند.

    پاسخحذف
  25. azizam dozdi ke shakho dom nadare,darket mikonam cheghad behet feshar miad ke yeki az zahmataee ke to keshidi be esme khodesh estefade kone,ama natuni unjur ke mikhaee yaghasho begiri,mohem nist dozd,DOZDE

    پاسخحذف
  26. بسیار بسیار متاسف شدم، جواب ابلهان خاموشی ست، ناراحتم از اینکه هنر بسیار پر ارزش شما اینگونه به بازی گرفته میشه، امیدوارم که مشکلتون حل بشه

    پاسخحذف